Dessa rubriker...

Mennne, hello again kära läsare. Nu mår jag bättre, iofs har jag fortfarande lite gnagande ångest men jag har orkat med saker hela kvällen! Tog tag och städade lite här hemma, dammsög och bäddade sängen, plockade undan massa grejjer och tog en vända i badrummet också. Dutti cheey! 

Lilla Maya och Iza kom och vi åt mat från Max, kollade på bilder på mig när jag var liten, bläddrade i gamla hästpapper, fixade en banskiss och kollade lite på 'Zuperzebran'. Jessica var med och lekte också tihi. ^^

När de åkte hem gick jag och Jessica till Ica och köpte godis, sen degade vi med hennes fisande hund i hennes säng. Alltså usch! xD Men han fes bara en gång som tur var. ;) Vi pratade om döden, ödet och ja massa grejs. Och alltså puss på dig min vän! Vi kan verkligen prata om allt. :*

Gick hem vid 22-tiden och gosade ner mig i soffan med mys-katterna. Underbart att ha ett rent hem! Har kollat på Vampire Diaries och jag blir lika förvånad varje gång jag tittar. Hur kan en serie vara så sjukt bra?! Gaaah!

Jag hatar den där jävla John, kan han bara dra eller?! Jeremy och Bonnie är så sjukt gulliga och alltså vart har Taylor tagit vägen egentligen?! Jag vill se mer nu, nu, nuuuu! Men nej, jag tänker inte tjuvkolla.


Imorn åker jag och Jessicus till Hamre med halv nio bussen och kameran ska med och här ska det fotas! Ge oss fint väder så jag kan få massa fina bilder nu tack.

(kan jag snälla få en bra helg och slippa ångesten? tack, vad snällt!)

Pözz!

Kommentarer
Postat av: jessicus

men puss på dig också min underbara vän! du är typ... bäääzt! kerlek! <3

2011-04-09 @ 15:51:59
Postat av: michelle

ah grå.. har haft så i flera år att när saker blir för jobbigt blir allting grått, asså blir typ likgiltig. Kan varken vara glad eller ledsen. Har haft långa sånna perioder förut och kunde inte ens gråta hur mycket jag än försökte på över ett halvår. Fett svårt att ta sig ur och jag vill inte hamna där igen. Men de tänker jag fan inte gööööra! thank you dear god for danzeeee! en dag i taget!<3

2011-04-11 @ 22:07:25
URL: http://millimell.blogg.se/
Postat av: a'

Inte för att låta negativ, men jag tycker att vampire diaries är galet dålig, lyckades (nästan) kolla på ett helt avsnitt en gång, that's it ;o

2011-04-12 @ 11:58:56
URL: http://patrask.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0