Ingen sol...

...för mig idag. Har legat i sängen och haft en jävla mensvärk all day long buhu!!! ;( Det är inte okej att vara tjej ibland alltså. Tur att det kommer vara fint väder imorn också, så jag kan ta igen lite sol och värme!

Jag ska bege mig till sängen strax, när jag ätit lite mer påskgodis och chips hähähä. (a) Lilla Iza hade hängt en påse på Lizzy's box idag och där låg ett stort påskägg! Så söööt lilla gumman! :)

Imorn är det dags för Tegelhoppet! Får hoppas att jag kommer runt. Har inte kunnat rida ordentligt sen jag flög av i fredags och stukade foten. Så Lizzy har bara fått skritta ut barbacka i 3 dagar, hur ska detta gå?! :o Idag kunde jag i varje fall gå utan kryckor, skönast. Tur att jag bara behövde gå med de några dagar, pallar inte vara handikappad!

Jag har abstinens... Vampire Diaries hade tydligen "påskuppehåll" i fredags och nästa vecka är det Hockey-vm istället...! :@ Vadå vänta till fredag vecka 18?! GAAAAH! Jag vill se nästa avsnitt nuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu!

Gör lite reklam för de sköna grabbarna Rasmus, Simon, Petter, Gustav och Martin i bandet 5th Avenue! Här är deras första musikvideo! Grabbarna i 5th Avenue kommer från Vässan och videon är inspelad i stan, tycker den är riktigt bra och låten är grym! Have a look! :D



Puss på er, nu ska jag hämta påskmust!

Kommentarer
Postat av: Jossan

sv; haha oj ops :o

2011-04-25 @ 21:17:41
URL: http://hamreryttarna.blogg.se/
Postat av: hanna

"pallar inte vara handikappad", det är inte någonting man pallar hur som helst som äpplen från grannens trädgård. man genomlider helt enkelt tiden som handikappad ;)



jag måste erkänna att jag kände igen mig själv lite i meningen "idag kunde jag iallafall gå utan kryckor", haha! men stackars liten ;* (a)

2011-04-26 @ 21:39:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0