Summerfeelin'

Hola señoria's! Idag har det varit ett uuuuunderbart väder här i Vässan! Tiiiep 20 grader i skuggan och t-shirt väder! :D Det har jag och några vänner firat med årets första grillning hihi. Slänger in lite bilder, för jag orkar inte riktigt författa ett långt inlägg. (a)


Vi kan gung-gung-gunga du och jaaaag! ;D


Sommarbild deluxe! Me likey verrrrry much! ^^


VedhuggarN Emil! xD


Grilli-grill!


Korv utan bröd, med grilloumi och ketchupsås, mums?!


I just löööve you!


Så sjukt mycket kärlek till dig! Bezta Syster & Vän! :*

Det var jättehärligt att vara ute i naturen så att säga! ;) Massor med sol och friska vindar. Jag har t.o.m täljt en egen grillpinne, med en riktig mördar-kniv! Hua! :o

Annars då, vad har jag gjort i helgen undrar ni såklart! I fredags kväll var jag med Isabelle hemma hos Kristoffer. Vi spelade ett spel som har fått mig totalt förlamad, eller nej, men det har fått mig att stöna och göra konstiga ljud varje gång jag ska gå i trappor, sätta mig ner eller resa mig upp. Så kallat Xbox Kinect. Galet, galet, galet svettigt, MEN så sjukt jävla asroligt haha! Det var en fin kväll som avslutades med pommes och massa vitsås innan Isabelle snarkade in och jag låg och garvade till Big Brother innan jag somnade som en klubbad säl.

Lördagen bestod av sovmorgon <3 lite häng med Isabelle och en Kai som kom förbi. Sen hängde jag i stallet med min prinsessa och red ut i det fina vårvärdet. Såg typ 3 humlor, blåklockor, tussilagos och smörblommor! Det har börjat komma upp liiite gräs i hagarna också, wei! :D

Jessica kom och överraskade mig när jag stod och betade lite med Lizzy, sen kom Mia och vi babblade en massa såklart hähä. Åkte i Jessica's nya bil hem till mig, fixade lite, åt lite pizza och drog sen ner på stan med henne och Emelie. Hängde på spicy och babblade bort några timmar, mycket trevligt. ^^

Nu blev det ett långt inlägg med massa text ändå ju hahaha, orka mig! ;D
Puss dåe! :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0