Tadaaa!

Under the coconut treeee, you'll be chillin' with meeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!





Men alltså vem fan är Eric Saade? (hahahahaha!)


I will be populaaaaaaar blah blah blah!
Du kommer kanske inte vara så jävla populär efter att vi kommit sist i Eurovision. :]

Fast jag tycker ju att låten är rätt svängig och jag röstade ju faktiskt på den 2 ggr, så jag kanske inte heller kommer vara så populär efter det här blogginlägget? o_O
(oh noez, cry my heart out!)
(parentes 2; hur fan får man ut hjärtat genom tårkanalerna, det är frågan?)

Mikaela Mikeli Mikau Höglund goes flummig deluxe idag i tell u! Jag har schyssta vårkänslor och min själ liksom studsar omkring! Jag skulle vilja springa ut ur trapphuset, skrika och sjunga lite samtidigt som jag dansar någon slags indiandans. Men då skulle jag nog bli placerad på något vårdhem, så jag skiter nog i det för denhär gången.

Jag är glad! Så va jag inte det :PpPPppPPppPp
Fast jo, det är jag hihi (shit, vilken dryg brud, när ska hon sluta blogga?)

Ikväll ska jag hoppträna, inte för Lotta Björe för isåfall hade jag ju skrivit det på facebook i en veckas tid redan. Jag är i varje fall taggad! Hoppas att min hest sköter sig fint. Hoppas på att vi hoppar ute, kan behöva träna lite inför tävling. Fast det är kallt så jag tvivlar på att det blir utomhus.

Jag har typ Sverige's gulligaste katter?!

Det ser väldigt mysigt ut, mina sötnosarrrr! :')

Tiiiep hejdooo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0