Hah!

I'll stop the whole world,
I'll stop the whole world from turning into a monster
And eating us alive,
Don't you ever wonder how we survived?
Well now that you're gone, the world is ours

Sluta tro att du kan ta det som är mitt din lilla jävel! För det kan du verkligen inte! Moahaha! ;)
Ibland älskar jag verkligen att jag iaf har dig lite lindad runt lillfingret! Lalalalaa! (a) Hähähä!



Så wazzup med mig då? Well, jag har haft rätt mycket att göra så har inte orkat/hunnit blogga. Har bland annat varit mycket i stallet och sen har jag börjat spela på spela.se haha. Beroendeframkallande!! x) Annars har jag vänt på dygnet helt och hållet och är vaken alldeles för länge om nätterna. Kollar film, spelar och har mig. Hehe.

I morgon ska jag försöka mig på att gå upp i tid... Jag måste för annars hinner jag inte med mitt liv! Om 1 vecka är min älskade bästa vän hemma igen!! <3 Jag längtar väääldigt mycket! :D

Jag har verkligen inget mer vettigt att skriva så this is it! Bjuder på en urskön video bara för det! ;D

Kan vara skönaste snubbarna ;)


Kommentarer
Postat av: johanna sällström

Fin blogg:)



Följa varandra via bloglovin?

2011-08-04 @ 18:54:18
URL: http://jsjumping.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0