Is this what it feels like

Glad tjej här, wiihie! Jag undrar vad som har hänt egentligen? Jag är glad, partytaggad, går ut, är social och verkligen gillar det! Jag super mig heller inte full utan nöjjer mig med ett par cider! Jag tror att jag samlat på mig så mycket energi, kraft och självsäkerhet under den här fina sommaren att jag helt enkelt är så himla mycket på väg uppåt i livet nu! :D

Well, helgen var awesome som sagt och jag börjar även hitta en fin motivation till både vardagen hemma och ridningen igen! Har börjat umgås mer med min mamma och ska dessutom påbörja ett projekt med henne nästa månad!

Igår besökte jag min psykolog och vi kom fram till att jag nog inte behöver fortsätta där så länge till, då hon är helt hänförd av hur mycket jag växt under dessa månader. Jag känner själv hur mycket jag mognat faktiskt!

Hade en trevlig dag/kväll igår och såg filmen Rango som är fett söt!! And now, we'll just see how this goes!

Har börjat lyssna på panic! @ the disco igen med start igår! Snubblade in på en video på youtube och insåg hur jävla bra deras musik faktiskt är! Fastnade även för en av deras nyare låtar som jag tänkte dela med mig utav.



Hejdå! /gladiz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0