Okejrå!

"Du har blivit så dålig på att blogga"
"Hallå blogga nångång då!"
"När ska du blogga egentligen..?"

Nu kanske! Aaahh just det, vad säger ni nu då! ;)

Jag ber så mycket om ursäkt att jag har ett så kallat liv utanför datavärlden. Offrar mig lite för er nu, mina vänner. Planerar t.o.m ett inlägg som kommer upp om någon dag. ;)

Idag har jag varit på bio med Michelle! Vi var på förhandsvisning i sthlm, gick på röda mattan, fick champange, minglade med skådespelarna och sådär. Ni vet det gamla vanliga som bloggkändis. Innan det så shoppade jag upp halva sthlm. Men med pappas kreditkort såklart hihi. Visar bilder imorn. ;)

Eller kanske inte. Men vi var iaf på förhandvisning! Vi fick sitta på bra platser och se filmen trots att vi kom typ 5 min efter att reklamen börjat rulla. Filmen var rolig, sorglig, konstig och fin. Jag har förstått att den är baserad på en bok, den ska jag bannemej läsa!

Mina tankar direkt när filmen var slut; Ehhh, vad var det här för film?! :s
Mina tankar några timmar efteråt; Ahaa, jaaa! Åh, det var därför hon sa sådär... Och just ja.. det dära.. osv ;)

Här har ni trailern! ^^





Min häst är lite halt, hon har tappat en sko! Vilket gjorde mig lite ledsen igår när jag och Maya skulle rida och hoppa lite. :( Får hoppas hon är ohalt när hon fått på sig skon imorn! Min bebis! :*

Har fått en "ny" stallkompis, weei! Michaela Fronda har börjat rida Wiona. Så vi hängde igår och tog dessutom en donken efter stallet. Mikket trevligt må jag säga!

Well.. Vad mer? På lördag drar jag till Pride för första gången på 3 år!!
WOOP!! Är sjukt taggad!! :D

Bjuder på gamla pride-bilder! :'D Vilka underbara minnen jag har från den fina festivalen!
Ska bli så otroligt kul att dra dit igen!! Åhhh längtar!


Jag innan paraden, pride 2006!


Karet och jag på flaket i paraden! 2006


Restaurang med Umeå-folk efter paraden. 2006


Sanna och jag, på flaket i paraden pride 2007!


Glad chey! :D 2007


Vilostund i parken ;) 2007

Var där 2005 och 2008, men har inga bilder på den här datorn därifrån tyvärr!
Harebrahej, nu ska jag äta glass och drömma mig bort till pride! :'D

Kommentarer
Postat av: Amanda

Filmen verkade bra ;) och du hade rätt, man känner inte igen dig ^^

2011-08-05 @ 01:15:23
URL: http://theonlyamanda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0