Pride 2011!

Ahmen tjenare! Snacka om att min blogg blir bortglömd, men äh, jag har liksom inte tid. Jag lever livet istället. ;)

Tänkte skriva lite om Pride iaf! :D Kom till sthlm vid 12, drog till systemet och mötte upp Amanda, Viktor, Kenxo, Agnes och Steffi. Sen fixade vi dricka och tog tunnelbanan mot Zinken! Där började paraden och vi kom typ 5 min innan haha. Dock hade vi värsta turen för det kom en tjej och frågade om vi ville åka med Expressens buss! Självklart sa vi jaaa! :D

Jag och Agnes viftar med armarna till vänster i bilden ;)
Längst till höger är Viktor, Steffi och Kenxo!



Vi fick getingar hähä! Jag är bruden med solbrillor och en vit ciderburk ;)

Paraden var helt underbar!! Jag fick seriöst tårar i ögonen vid ett tillfälle. :') Jag hade glömt hur kul det faktiskt är att se alla glada människor! Vi hade tur med vädret, iaf nästan. ;) Det kom en ordentlig skur mitt under paraden haha, men vi fick snygga ponchos som det stod expressen på, så det var chillerill!

Vi hoppade av bussen vid typ 16. Sen skämde jag ut mig lite genom att ge mitt nummer till den snygga fotografen! (som btw aldrig hörde av sig haha fail!) Sen åt vi tacos, sjukt gott!! Efter det mötte vi upp Tomasz, Adam och en kille till (glömt namnet hehe)


Adam in the black dress, Tomasz med hängslena, rawr btw! ;) Steffi och så lille Viktor! ;)

Vi gled till kungsträdgården och satt och drack och hade det najs! Jag och Amanda hittade bästa kiss-stället oxå hahhaha xD (a) Efter ett tag drog alla åt varsitt håll och det blev typ jag och Amanda kvar. Vi träffade iaf hennes kompisar och drog in på själva området! Där hade vi galet kul!! Dansade, hängde i öltältet och bara blev... fulla! ;)

Amanda och hennes kompisar drog hem vid elva typ, och kvar blev jag! Men jag hade ju mina nya vänner hähä! Vi drog till en rock-klubb och jag hade så akfmakdvnsjgn jävla kul!! Haha, gawd! ;D Vad som hände sen kan ni ju bara fetglömma att jag berättar! ;)

PRIDE 2011 was freaking hilarious!!! :D

Kommentarer
Postat av: fena

Bara för att jag vet! ;) Och att jag läser din blogg! (för att jag har bloggat, höhö) anyhooow, så gillar jag att du har skrivit när jag väl läser, bra skit fan! :D

2011-08-13 @ 09:40:18
Postat av: michelle

IIIIH!! haha jag vet oxå och är lika glad för din skull!!;D<3

Btw kan du ju hälsa den där adam om du träffar honom att jag är arg för att han passar bättre i klänning, ser kvinligare ut och har snyggare ben än mig!!!!</3

2011-08-15 @ 09:19:36
URL: http://millimell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0