Schliten chey

Jag tänkte skriva om hur roligt jag hade igår osv, men just nu känner jag bara för att skriva av mig lite allmänt.. Fast sen kom jag på att för många läser mig blogg så jag struntar i det och skriver om igår ändå!

Igår kom Amanda och Viktor hit, mina fina vänner som jag lärde känna på festivalen putte i parken i somras. Vi fixade oss och drack lite hemma hos mig. Isabelle kom också och vi styrde sedan mot Malmaberg på feeeest! Det var lite awkward i början, men efter några glas och lite snack blev det riktigt kul! Mot slutet kan man säga att det spårade rejält med spya i köket, sjukt mycket alkohol, bara överkroppar, borttappade paraplyn osv osv!

Vi drog hem vid tre, pausade vid max och det var sjukt gott! Jag, Amanda och Isabelle däckade i min säng runt halv fem imorse... Kul att klockan ringde sju och jag skulle ut till stallet för att fodra och släppa ut hästarna! Förstår fortfarande inte hur jag kom upp..!! Var klar vid åtta och tog bussen hem igen.

När klockan slog elva hängde vi på låset till pizzerian och käkade bakismat, MUMS!! Sen drog Isabelle hem, jag och Amanda halvsov i sängen tills hon skulle hem. Sen lyckades jag iaf sova 2 timmar, otroligt skönt!

På kvällen mötte jag upp Jessica och vi käkade max hehe! Åkte till stallet och red ut på min fina bebis, som jag dock fick borsta som en galning innan! Hela hon var täckt av lera... tack liksom! ;) Fixade klart i stallet och hann med 21.10 bussen hem, like a boss!! ;D

Sitter i soffan och chillar med massa All Time Low. Ida och Tuva myser bredvid mig och jag känner mig fullkomligt sliten! Ska strax sova så jag orkar upp imorn. Blir hämtad kvart i åtta av Team Misty! Dags för höstens första tävling, håll tummarna för lilla Maya som ska debutera LC+5. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0