Nattsuddare

Har jag vänt på dygnet igen? Tydligen lite grann i varje fall.. ops! Tror att det är helgens sena nätter som hänger kvar. Kände mig trött och la mig vid tre, men har inte kunnat somna än.. Det brukar fungera med att äta, skriva av sig och lyssna på lugn musik, så jag provar det.

Min helg har varit jättebra och fin! I fredags blev det en spontan utgång på Bill&Bob tillsammans med Elena, Kristoffer, Linn, David och Simon. Mötte även upp Robert och Jonathan på plats. Hade tänkt åka hem tidigt, men av någon anledning fastnade jag och var hemma vid fyra efter en mycket rolig kväll! ^^

Var uppe tidigt med alldeles för lite sömn (2 timmar) och Team Misty begav sig på tävling i Fagersta! Maya och sagoponnyn gjorde två superfina rundor. I laget fick de ett litet pet på ett plank-hinder och i klassen efter var de dubbelnollor. Snart har du en rosett gumman, det är jag säker på!! :)


Bild från filmen, fina fina ni!! :*

Tog hand om min pärla när vi kom tillbaka till Hamre. Det blev en skrittrunda i skogen, underbart mysigt! Kom hem vid halv åtta, då var det bara att duscha, äta och tagga till för Elenas 20-års fest! Tog mig hem till henns bror Peter och där blev det riktigt party minsann! Bjuder på the very awesome gruppbild!!


Ere feeest eller?! ;)

Det blev en grymt bra kväll då vi drog vidare till BMB! Vip, fritt inträde, galet mycket folk, lagom mycket alkohol osv osv. ;)) Vet att Elena var väldigt nöjd med kvällen!

Jag fick dock gå hem i åskans egna världskrig som många redan vet..! Jag har nog aldrig varit så rädd i hela mitt liv tror jag.. iaf inte många gånger! Det började med att himlen blinkade som jag vet inte vad. Trodde det var ett ufo som skulle landa eller något. Efter en lång stund började det även mullra lite. Jag tittade upp och himlen var verkligen svart! Skyndade mig att gå, men hann inte långt innan regnet var ett faktum. Jag var precis framme vid röda torget när världens jävla smäll hördes och det blinkade helt galet mycket!! Sedan slogs all ström i hela staden ut.

Jag gick nu i mörkret, det var verkligen totalt svart. Ingen människa syntes till, inte en enda bil eller någonting! Rädslan spred sig inom mig, jag ville bara hem, hem, heeeeeem. Tog jackan över huvudet och smög mig fram mellan tunnlar, cykelbanor och buskar. Jag var så fruktansvärt rädd att bli träffad av blixten då jag verkade vara den enda individen som rörde sig. Tror aldrig jag varit så tacksam över att vara totalt plaskplöt och kliva innanför dörren! Mina skor torkade inte på 2 dagar... heh! o.O

Söndagen spenderades med att sova som en klubbad säl! Sen blev det stallet, efter det pizza och lite chittchatt med Jessicus. ^^

Nu ska jag lyssna vidare på bästa kent och hoppas på att somna så småningom...!

Kommentarer
Postat av: michelle

hahah sööt du är!;) pusseliiii!<3

2011-09-09 @ 08:45:12
URL: http://millimell.blogg.se/
Postat av: Matilda

sv: jag med, den blev så härlig! :D

2011-09-10 @ 20:27:29
URL: http://ponyhopparn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0