Everynight i'm blogging

Sådärja, nu har jag legat i min soffa och spelat mobilspel i typ 1 timme. Har rensat mina tankar på poeter.se, och lyssnat på min Starred-lista på Spotify. Trot att jag äntligen börjar lugna ner mig och kan hitta någon slags sömnro. Jag är inte ensam, det är bara såna känslor som dyker upp när man minst av allt vill.

I morgon ska jag träffa Jessica och Hanna och vi ska leka hela dagen. Jag behöver er. Ni får mig alltid att skratta. Jag älskar er!

Jag saknar Elenaaaaa! Jag vill leka med dig, bara dig någon dag. Hör du det eller?! Braaaa!

Det är verkligen jul snart. Min mamma är världens bästa. Hon gör allt för att vi ska få en mysig jul. Jag måste hitta en riktigt bra julklapp till henne! På måndag börjar julklappsjakten, det har blivit lite tradition för mig att fixa klart allting sista veckan hähä! ;) Fast.. två klappar är redan klara!

Nehepp, sleepmode on. Hoppas ni orkar med alla mina osammanhängande och halvdeppiga inlägg.
It's my blog yao! Hörssshejjjj! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0