hellu

Herreguuud, 4 dagar kvar till julafton!! Och det är snö ute, hoppas bara den får ligga kvar nu!

Har varit sjuk och legat i sängen större delen utav tiden. Fyfaaan vad trist det har varit! Tog mig en dusch nu ikväll och en promenad till affären som jag höll på att svimma utav, bra där. Men efter lite matintag så mådde jag bättre än väntat! Har legat i soffan hela kvällen och kollat på tv/varit social via nätet. ;) Måste verkligen vara såhär pigg imorn också, för jag har tvättpass och måste handla julklappar!! Skulle ju ha gjort det idag egentligen, men det sket sig såklart.. :(

ÄNTLIGEN har min häst broddar i alla fyra fötter, dock bara blindbroddar men ska köpa isbrodd imorn och byta! Sen ska vi rida ut i snöööön wiiiieeee! :D (Jag tänker rida även om jag är sjuk, sådetså) Saknar min fluffis som jag inte träffat sen i lördags!! <3

Annars då? Jorå.. eller nej, egentligen är jag en dålig människa.. jag måste ändra på det här nu! Jag vet att jag kan, ska bara orka brya mönstret också. Varför måste det vara så jävla svårt? Inga mer lata dagar nu, du kan ju!!

En sak till, jag älskar min mamma, hon är BÄST! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0