xo xo

Gossip Girrrrl! Och ja, jag vet att jag är fett efter men jävlar i havet vilken bra serieeee!! Började kolla av en slump då jag inte kunde sova natten mellan mån - tis. Det enda sevärda som gick på tv 5:15 var just Gossip Girl. Jag tittade och bestämde mig för att ladda ner hela säsong 1. Kollade 5 avsnitt på raken innan jag somnade vid 11. Kollade 2 avsnitt på kvällen sen och nu idag har jag hunnit till avsnitt 12. JUST LOVE IT!! :'D

Har haft en bra vecka. Gått upp tidigt varje dag utom tisdagen då.. när jag var uppe hela natten. ;) Har fyllt mina dagar med aktiviteter. I går t.ex. var jag till stallet och fixade allting på morgonen. Åkte hem och kollade Gossip Girl, duschade och lagade mat. Åkte tillbaka och tog in Lizzy vid 15, fick skjuts ner på stan och upptäckte där att plånboken var borta!! Spenderade resten av kvällen med att åka buss... Den var varken i stallet eller i Anna-Lottas bil... KULT!!! -_- Åkte hem, gick förbi mamma och beklagade mig. Fick låna pengar och tröståt på Max. Spärrade mitt kort och var allmänt bitter. Det jag i själva verket skulle ha gjort på stan då, var att hitta nya byxor att ha på nyår, men icke sa nicke!

Idag har jag varit ute hos Moa och klippt hennes Shaggy, söta ponny!! Han fick dock lite damp på slutet och vägrade bli klippt på bringan och undersidan av halsen? Varken jag eller Moa's mamma Carina fattade något. Hon tog iaf sin frisörtrimmer och klippte med, alla sätt är bra utom de dåliga! ;) Tjänade lite cash där och hade en mycket trevlig förmiddag. :)




Hann kolla på ett avsnitt GG innan jag och mamma åkte till gammelmoster Inga och hennes man Bror där vi fick massa god mat, dessert, fika och trevligt sällskap! Fick lite cash där också, heheheee! ^^ Somnade på soffan där en stund, sen åkte jag och mamma till stallet och kvällsfodrade.

Nu tänker jag sova! Slut som artist...
Imorgon blir det arbetsträning, stallet, stan med Hänna och sen bio med resten av flocken!
Pussssssshejjjj!

Kommentarer
Postat av: Natalie

Hade inte hon sålt honom? :)

2011-12-29 @ 23:11:09
URL: http://hakkila.blogg.se/
Postat av: Natalie

Dom har några träd i sommarhagarna och är det riktigt dåligt väder får dom gå in :)



Jag kan ju garantera att myrbys hästar har det bättre än hamres utan att favorisera myrby bara för att jag står där :)

2011-12-31 @ 00:18:16
URL: http://hakkila.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0