Bah! ;D

Cha cha bloggeeeeeen! Nej, gud vad 2009 det där lät... :o

Jag ville bara skriva att mitt liv är så himla bra just nu! Mina dagar är fyllda av aktiviteter och människor som får mig att må bra, skratta, känna harmoni och vara glad tihiii! :D :D :D

Idag har jag varit trött som attan, det är det enda negativa. Det var skönt att vara hästledig då jag hade 'jobb' på kvällen. Hade läxförhör med David och han fick sin första guldstjärna minsann! Han hade alla rätt på engelska-glosorna. ^^ Sen höll vi på med engelska och matte i ca 1,5 timme. Nu är han klar med matteboken. Han tycker det är jättekul att ha mig som extrafröken, och det gör mig så himla glad! Söta barn! ^^

Är lite smått orolig över Lizzy bara, hon hade halkat till idag när Emelie ridit och sen gått lite ofräsht... :/ Jag hoppas hon bara har en liten sträckning. Hon är så himla fin nu ju!! Bebis <3 Åker ju ut imorn bitti så jag märker nog då om benet mår bättre. Håll tummarna!

Ska gå och borsta tänder och sånt nu så jag kan krypa ner och sova när jag känner för det. Är så himla trött! Harebraheiii leverpasteiii :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0