Bah

Dags att bege sig till stallet strax, men jag hade mycket hellre legat kvar i soffan med katterna. Det är ju så varmt och gosigt här hemmaaaaaa! Jag tycker att vintern kan vara klar nu? Vafan det är mars om en vecka, kom igen!! Ge oss lite gräs, tussilagosar och ingen mer snö!!!


åååh, kolla vad varmt och skönt det ser ut...

Imorse var jag på ett jättebra möte med 3st människor. Det känns som att jag kan komma iväg nu med den hjälp jag ska få. Jag älskar att vara svensk ibland, det finns så bra resurser!

Någon som vill ha en häst att ta hand om denna vecka? Nej, jag skojja bara. ;) Jag ska släpa mig ut och rida nu medans det är sooool! Tror jag ska vara med och hoppa på pay n jumpen imorn, det beror på om det är vanliga bommar eller ej. Känns ju lite onödigt att betala 100 spänn för att hoppa runt över vanliga hinder, då kan jag hoppa själv liksom. ;)

Jag borde ta tag i att rensa min gamla dator så jag kan sälja den, så jag kan börja möblera om sen! BAH!

Herrå :*

Kommentarer
Postat av: Josäfin :>

Åhh vilken mys bild :o

2011-02-23 @ 13:24:24
URL: http://jossanamigo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0