En vanlig måndag i februari?

Menneeh, alltså inte vet jag! Vad händer med mig? Jag som alltid brukar överanalysera saker till molekyler och älta sönder tankar som är så små att de knappt räknas som riktiga problem. På något vänster har jag kind of släppt saker som bara gör huvudet tyngre? Det jag undrar över är om det bara är en period eller om det kanske är så att jag växt lite i psyket? Kan det vara så att jag faktiskt gör ett litet framsteg gällande min labila, neurotiska och paranoida sida? Det vore ju alldeles fantastiskt i så fall! :o Jag kan ju uppdatera er och mig själv om sisådär en månad då! Okej, deal. Tänker skriva in det i min mobilkalender fan. Hähä.

Glad alla hjärtans dag på er några timmar försent! Jag sa åt mig själv att inte skriva blogg eftersom jag var så trött, men nu sitter jag självklart här ändå. Varför är ingen förvånad över mig och min otroliga självdisciplin?! Bah!

Jag har i varje fall haft en fin dag. Det var blå himmel och solsken redan när jag vaknade. Det var dock riktigt kallt, men man kan ju inte få allt! Spenderade dagen med fina Isabelle och hennes lurviga hund litegrann. Vi var ute på en promenad i solen och kände oss coola i våra solbrillor, höhö. (H) Vi lagade även en mycket utsökt tacos till sen lunch och bara hade det fint, trevligt, mysigt och bra. Jag gillar't. ^^

Kvällen spenderade jag i stallet hos min nyklippta och snärta pärla. Hon börja bli så himla fin nu. Hon blänker som en liten swarovski-kristall och hennes mage syns nästan inte alls! Jag blir så glad när det syns hur jag och Emelie jobbat på allt. Vi fick rida i lilla ridhuset i tiieeep -15 graders kyla, och trots att jag inte kände mina fingrar i början av ridpasset och var illröd i ansiktet kunde jag inte sluta le. Hon var så fin, så mjuk, så pigg, så älskvärd bara! Min vackra Lizzy. Herregud vad jag älskar dig, så himla mycket!! Hennes känselhår runt nosen var helt frostiga och vita efteråt, så jäkla söt! I morgon ska vi ta och galoppera ute i den fina snön så är vi pigga och glada inför hoppningen på onsdag.

Åkte en sväng till Maxi på Hälla med Anki & Iza på hemvägen. Och det är så roligt för varje gång Anki går in i en affär, spelar nog ingen roll vilken, så kommer hon alltid ut med massa grejjer som hon inte tänkt köpa. 'Jag ska bara ha en sån och en sån' Så slutar det med att hela korgen är full! ;) Hihi!

Har degat i min skönaste soffa hela kvällen, myst med alla mina katter som varit här hos mig i omgångar. Ida har saknat mig mest för hon har legat tätt, tätt intill mig två vändor nu ikväll. Hon vill nog att matte alltid ska vara hemma tror jag. :') Tänk att hon fyller 5 år om ca 1½ månad! Min lilla bebis, kan inte förstå att tiden går så fort.

I sommar har jag dessutom haft Lizzy i hela 9 år! Det är ganska länge... Lika många år som hela grundskoletiden... Och eftersom vi hämtade hem henne samma dag som jag slutade 9:an så skulle jag kunnat gått hela grundskolan en gång till, så länge har jag haft henne. HERREGUD! :o

Well, jag blir lite galen när jag tänker på allt vi har gjort! Min finaste pärla! Åh, kärlek! :') Nu ska jag lyssna på 2 låtar av All Time Low; Sick Little Games och Jasey Rae (Acoustic). Sedan ska jag borsta mina små tänder och krypa ner i min säng!

Hejdå, hoppas ni haft en fiiiiiin alla hjärtans dag! <3

Kommentarer
Postat av: michelle

Mahahah tackaar;)

Håller tummarna i en månad nu då! Eller ah, så ofta jag kan iaf!<3

2011-02-15 @ 07:50:48
URL: http://millimell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0