Februari

Är trött. Känner mig vilsen. Har tappat orken. Är inne i en svacka igen. Är osäker och har låg självkänsla. Måste jobba upp den igen. Jag kan inte låta mig själv försvinna ner, ikväll ska jag ta tag i två saker som jag tror kommer hjälpa mig på traven.

Har fyndat lite på stadens gator idag tillsammans med Isabelle, ett halsband och ett par örhängen för totalt 50 kr. Tok-Rea på Ur&Penn, allt ska tydligen bort! Käkade lite spicy också, och gick en promenad med Ludde.

Tänk vad skönt det är att faktiskt bara skriva av sig några rader ibland. Nu känns det lite bättre. :) Ska vila en stund, sen bär det av till stallet och min underbara pärla Lizzy. <3

Hejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0