Men duktigt

Jag glömde ju bort att jag skulle skriva om mitt födelsedags-firande! Hehehehehe, det är faktiskt vissa som väntat på ett sånt inlägg! Det var kul! Okej, nöjda? Neheeee, ja men okej då.

Vi åt på Di spagna, maten var god, men inte överdrivet god, efterätten var galet god! Så det vägde upp! ;) Vi blev kvar där till 20.30 tiieeep, sen drog vi hem till mig, festade och hade oss, sen drog vi ner till Blue Moon Bar vid tolv ungefär! De som var små och inte kom in fick festa vidare hemma hos Jocke, snällt va?! :D


Godasteee efterätten ;D


Jag och Emelie ^^


Jag fick massa prezenter och här kommer en liten lista! :D


Carro & Johanna; Presentkort på Carlings 150 kr

Mikaela, Emilia & Katta; Presentkort på Carlings 200 kr

Jessica; Presentkort på Hamre Ridsport 300 kr

Isabelle; Presentkort på Lagerhaus 200 kr + Onda pingvinerboken och godiset bredvid den ;)

Camilla; Tulpaner och hästgodis

Michelle & Maja; Duschcreme, handcreme & lypsyl med doft av apelsin/choklad,
en skrubb i form av en apelsin och ett gulligt kort

Cassandra; "Bakis-kit" ;) Duschcreme med doft av cocosnöt, huvudvärkstabletter,
vitamin well dryck, ansiktsmask & marabou premium chokladkaka

Emelie; En söt tavla + 100 kr

Emil; Engångsgrill, grillpinne, tändstickor & marsmallows! xD

Mio; Den supergoda efterrätten!

TUSEN TACK SÖTISAR!!!
<3 Har världens gulligaste vänner helt klart!
Hade inte förväntat mig detta! :o I love you all! :D <3

Nu bjuder jag på lite bilder från kvällen! Enjoy!


dansa! dansa! dansa!


grillkittet! ;)


Isabelle fick äntligen sin julklapp oxå!

sötizar!! (aah va fjortis att skriva så!)


tjejligan huuh!


pepparkakan och spöket? ;o


blev fett klad att Elena kom förbi!! :D

Sådääääär då! Hihi, hejdå!

Kommentarer
Postat av: TopRiders - VINN ETT ARMBAND!

Hej! :)



Du har väl inte missat Sveriges största skvallerblogg inom hästnischade bloggar?



Just nu kan du vinna ett ursnyggt berlockarmband från Joysmyckeria värde 129 kr! Missa det inte!



Vi ses! :)

Kram / TopRiders

2011-02-03 @ 23:08:29
URL: http://www.nattstad.se/Topriders?id=1316625

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0