Mihi!

'Du har ju hela helgen på deeeej!' Hahaha, kom att tänka på den gamla roliga reklamen. ;)



Jag har en riktigt bra långhelg inbokad! Mihihihi! :D Det börjar med att pengarna rullar in imorgon! Det blir förmodligen spicy hot på kvällen med Isabellusbusus. ;) Innan det ska jag tvätta så jag har något fint att ha på mig hela helgen yao! Min hest ska jag också ta hand om. Sen blire som sagt myskväll med bästa Isabelle. :)

Lördagen kommer bestå av lite hundvaktande åt Pudding och sen ska jag kolla på Iza när hon har kontåkningsuppvisning på stora torget! Där på den lilla isbanan som funnits hela vintern ska hon uppträda kl. 11.20 och 12.30 tihi! :) Efter det åker jag med Iza och Anki till stallet. Vi hämtar mina stallkläder på vägen. ^^

På kvällen ska jag packa det som ska med och på söndagen åker vi med bussen från centralen kl. 13.20 så jag hinner sova ut lite innan iaf hähä! Emelie är bäst och tar pärlan både söndag och måndag! :D Kommer hem på måndag kväll runt 18. Ska bli fett med schönt att få en liten mini-semester! Ska ladda kameran och ta med så det blir massa bilder! ^^

Nu ska jag smaska på en chokladboll och dricka lite cola! Sen blir det avsnitt 9 & 10 av solsidan säsong 1! ;) Peace out niggah's! ;*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0