Mwihihihi

God kväll!

Jag har haft en himla fin helg, nästan lite för fin? Min själ är glad och min kropp är trött, det är fint. I fredags hade jag Lwordmys med Isabelle, det var fint. Jag köpte godis och chips för 76 kr, inte lika fint haha. Det är dyrt på statoil!

I lördags var jag hästledig vilket innebar att jag skulle ha gått på stan, men jag råkade somna igen så det blev inget av med det, hehe uuups. Jag var fett otaggad inför party på kvällen, men jag bestämde mig för att gaska upp mig! Det gjorde jag rätt i för det blev en riktigt rolig kväll! Jag och Lotta åkte till Bäckby där LM hade fest. I början var det väldigt jobbigt och stelt för jag kände inte någon. Men efter några glas så lättade stämningen och jag fick bra kontakt med 3 riktigt trevliga tjejer! Jag och Lotta fortsatte festa hemma hos en av dem eftersom ingen ville ner på krogen och de skulle dra. Det blev en finfin kväll/natt med nudlar, guitar hero, donken och en väldigt full Emily haha. Slocknade runt 5 på morgonen och blev väckt av kastruller och beslag vid 10.30 på söndagen, inte okey! x)

Tog mig hemåt efter någon timme på söndagen och köpte en flottig pizza på Taormina. M M M! Den satt sjukt fint kan jag säga. Slappade i soffan och åkte ut till stallet med Anki, Iza och Maya på eftermiddagen. Jag red ut en sväng med Iza, Maya och Matilda. Det var is överallt och hästarna hade jättesvårt att gå, det var riktigt läskigt när vi skulle uppför en backe, deras ben såg ut som bambi på hal is och då skojar jag inte! Vi red ett tag i paddocken efteråt och underlaget var inte det bästa, men ridhusen var upptagna av lektioner och voltige. Matilda tog bilder så här kommer några på köttbullen och mig. :*







Väldigt glada på sista bilden där tihi! ^^

Söndagskvällen spenderades med Isabelle och Kristoffer med mat från spicy, soffhäng och en riktigt creepy film! The Mist, usch säger jag bara! Tur att vi inte hann stanna och se hela, för den var riktigt vidrig! Det var i varje fall en bra avslutning på helgen med fint mys.

Nu ska jag ta och lägga mig i tid, för jag är fortfarande så sjukt trött!
Peace!

Kommentarer
Postat av: Matilda

sv: tack:D

2011-02-08 @ 16:02:54
URL: http://ponyhopparn.blogg.se/
Postat av: sara :D

du äter ju spicy hela tiden :o!

2011-02-08 @ 18:17:37
URL: http://youknowsara.blogg.se/
Postat av: sara :D

sv: hahah jodå* :o

några gånger i veckan?!

äter det inte ens varannan månad typ x)

2011-02-09 @ 14:22:34
URL: http://youknowsara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0