On The (dance)Floor

Jennifer Lopez – On The Floor

Jag vill tacka min allra finaste dj Hänna för denna fantastiska partylåt! Gaaaah, jag sitter och taggelitaggar som en liten fjortiiiizzz här i min ensamhet! ;; I morn blire partey partey all night long on the boat i'm telling youuuuu! (eller ja, jag hoppas att det inte bara är massa tanter och farbröder som dansar foxtrot...) WHO KNOWS lixxx! :|

Idag såg jag en sork/mus/råtta i våran fodercontainer utanför stallet hihi. Den var brun, lite samma färg som en guldhamster, fast med en lång svans och kolsvarta små ögon. Den sprang som en tok över spånbalarna när jag kom in, haha den ba paniiiik! :o Den var söt och jag tror till 98% att det var en surkelisork!

Bild på en söt sommar-sork från tadaaaaaaa; Google! (allas vår bästa vän!)

Jag är så rysligt busig för jag tvättar fastän klockan är över 22. Då tar sista tvättpasset slut i tvättstugan. Men eftersom jag råkade sova över mitt tvättpass igår och jag tiiieep inte har några snygga eller rena kläder att ha på mig så var jag så illa tvungen att göra såhär! För tro inte att det finns en enda ledig tid i vår tvätttuga om man inte bokar ca 1 månad i förväg...!

Aaaaaah, herregud nu kom det en till sån där FET partylåt. Detta är inte okey! Ska jag byta lista till Kent istället eller?! Njeeee, hur kul är det dååå? Äh, jag får tagga till lite mer så kanske jag orkar skriva i ordning den där packlistan som jag på något konstigt vis lyckas skjuta upp hela tiden.

Utzz utzz! För övrigt är min häst så (ursäkta mig men) JÄVLA FIN just nu. Åh, jag har så mycket motivation när det gäller oss nu och det känns som att hon känner lite likadant! ^^ Längtar sönder mig till den 13 mars, då får jag äntligen träna för Tina igen! Det var så grymt kul sist! :D

Hon kan minsann också! Min finaste älskling! :'D

Dags för lite cola och singoalla-kex så jag orkar hämta tvätten om ca 20 minuterrr!
Puss and schmejk!

P.S HANNA DIN LILLA KORV, JAG VÄNTAR PÅ ETT BREV....................................................D.S

Kommentarer
Postat av: michelle

lizziepizziepäronpung, flyger fastän hon är tung!

2011-02-27 @ 01:27:37
URL: http://millimell.blogg.se/
Postat av: jessicus

juste! skulle hälsa från rääämbo! hon sa "men guuud vad fin lizzy har blivit! inte lika tjock, klippt och fin. såg så fint ut när mikaela hoppade! :)"

2011-02-27 @ 15:09:58
Postat av: fena

mäh! jag skrev den låttiteln som rubrik för flera veckor sen juuu! segskaft ;) och idag är du på krrrrrryssniiing! jag tänker på dig gullunge ^^<3

2011-02-27 @ 22:15:59
Postat av: michelle

hahahhaah glad att du kan glädjas åt att jag har haft fel;( haha syns ikväääääll!!!;)<3

2011-03-01 @ 15:24:33
URL: http://millimell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0