Owh ooaahh ooaaahh

Påwkerfejs! Det här är den fetaste covern av den låten yao! You Me At Six – Poker Face Det skulle vara fett ifall de också kunde komma till P&L? Huhu, på fredag är det bara 1 vecka kvar tills jag kirrar biljetten!!! :D Fett taggad!

Idag har jag varit sjukt aktiv och duktig trots att jag haft huvudvärk i 12 jävla timmar! I vanliga fall brukar jag dra täcket över huvudet och skita i allt när jag mår lite dåligt, men jag har bestämt mig för att inte vara så himla vek! ;) Det gick riktigt bra! Jag började dagen med att åka till stallet och fodra, byta täcken och släppa ut hästarna. Jagade runt Lizzy lite för att se hur hon rörde sig och hon var inte det minsta halt eller så. ^^

Åkte hem och handlade lite, diskade upp lite, åt frukost och kollade på 4 avsnitt av Solsidan, säsong 1. Trodde jag skulle kvävas ibland för jag skrattade som en idot emellanåt hahaha! ÄLSKA! <3 Åkte och handlade kattsand med mamma vid 13-tiden, efter det ställde jag mig och lagade mat. Det blev en utsökt lunch + 2 matlådor!


Slappade en liten stund vid datorn, garvade sönder åt massa gilla-sidor och fick med Michelle på ett hörn. ;) Bytte sen om och åkte till stallet. Stressade som en liten tok för att hinna hjälpa Iza samtidigt som jag skulle ta in hästarna, fodra och fixa Lizzy. När vi var klara och skulle sadla Kate så kommer ett sms att träningen tyvärr är inställd för Bobo har fått jätteont i ryggen och kanske har diskbråck... ;o Det var såklart jättetråkigt tyckte vi, men vi hoppade lite själva i ridhuset. Jag, Iza, Maya och lilla Alva på Boysan. ^^

Det gick helt okej, Lizzy var jättefin och lyssnade bra i början, men sen blev hon riktigt seg. Förmodligen p.g.a det tunga underlaget och alla skrittpauser i väntan på ponny-tjejerna. Jag hade så sjukt ont i huvudet också, vilket gjorde att jag inte riktigt orkade rida fram henne ordentligt. Det gick i varje fall bra att hoppa på det nya bettet! Två-delat gummi. ^^




När vi var klara i stallet åkte jag, Anki, Iza och Charlie till Max och åt. Det satt fint kan jag tala om! Jag blev jättegodis-sugen när jag hade kommit hem, så jag smög till affären och köpte riesen och en marabou mjökchoklad rulle tihi. Sen attackerade jag soffan och har kollat på Family Guy, Criminal Minds, Scary Movie och 2 avsnitt till av Solsidan hehe! ^^

Ska krypa ner i sängen snart. Min huvudvärk gick över för en timme sen, lycka!!! I morgon ska jag bara rida ut en sväng och busa med pärlan, sen hem till David och läxläsa och sen leka med Isabelle på kvällen! ^^

Peace!

Kommentarer
Postat av: sara :D

sv: hahaha jaa! xD

2011-02-21 @ 17:36:32
URL: http://youknowsara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0