Sick little games

Abooo! Jag är helt kär i All Time Low och deras musik. Hade bara lyssnat på ett fåtal låtar förut, men nu har jag lyssnat igenom en hel del på spotify! Raaaaooooorrrrr säger jag bara! Jag blir typ *** av musiken! (Barn läser ju min blogg så jag måste censurera ibland!)

Det klingar fett att de kommer till Peace and love huh!! Som jag iofs ännu inte har fixat biljett till hehe, men det ska jag göra den 25:e februari yao!

Annars då? Jorå, jag mår bra. I varje fall när jag inte tänker efter så mycket haha. Jag failade lite idag dock, råkade somna så jag missade årsmötet på Hamre... ups! :o Jag skäms som fan... Men jag hade ingen lust att dyka upp 2 timmar försent heller och ba HEJSAN! Ehehehehe... x)

Jag längtar tills... nu ska vi se... den 5 mars, för då har Black Swan äntligen premiär på SF!! Tjohooo! Sen ska ju Maya och Misty tävla den dagen också, och jag ska följa med! ^^

Nu måste jag sova! Har stalljour imorn, jippie... x) GODNATT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0