Move Along

Ge mig en sån här sötsak tack?!



Jag typ dör... Hur kan man vara så sjukt jävla SÖT?!?!?! :D

Dagen har varit fin, förutom att jag råkade missa lunchen med min kära vänner. BIG FAIL on that! -.- Jag skulle ju bara vila lite efter att ha tvättat klart... Men såklart somnar jag och vaknar alldeles för sent ehehehe. Well, jag vaknade i varje fall så att jag hann åka till talltorp och vara läxhjälp åt sötaste David. Det gick riktigt bra, vi tragglade med engelska i 1,5 timme, så fick han en liten läxa på 12 glosor som jag ska förhöra nästa vecka. Efteråt spelade vi spel, sen kom hans föräldrar hem, då blev det massa prat och sen åt vi middag, det var galet gott! Lekte lite med söthundarna och fick skjuts hem. :D

Köpte glass på Ica och attackerade soffan. Kollade på CSI Miami, dubbelavsnitt och hade det gosigt med kudde, täcke och katter ^^ Min soffa kanske inte är snyggast, men fan så skön!! :D

Jag gillar nog mitt liv ändå har jag kommit på, visserligen är det jobbigt som attan vissa dagar att vara just den jag är, men när jag tänker efter så är det faktiskt värt det, för alla fina stunder i livet väger upp det dåliga!! :')

Nu ska jag strax ta med min ihopkrullade söta katt och bege mig mot den sköna sängen!
Peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0