25 barre yao!

Heeeeeej mina kära läsare! Har ni haft en bra dag? Det har jag haft! :D Idag har det varit min, bara min dag! Det känns rätt fett att man faktiskt har 1 dag varje år då man får tillräckligt med bekräftelse och så. Tänk om man kunde få det jämt, fast näää, gud så tråkigt det skulle bli i längden! Hihihihihi!

Min dag såg ut såhärrr ungefärrr; Vaknade vid 13-tiden, låg och degade i sängen tills 14-tiden då Jessica ringde mig och sa grattis och sådär tihi! Sen kom mamma till mig vid 15-tiden med fika och min present. :D Fick presentkort på IKEA för 500 kr, precis vad jag hade önskat mig. Mitche praaa! Tack mami! :D Vid sisådär 17-tiden kom Anki & Iza och hämtade upp mig, jag fixade allt åt Lizzy, borstade och gosade massa, hon fick vila idag så hårt som hon har gått i 5 dagar nu! Hon såg jättetrött ut pärlan.

Sen gick jag och åt en supergod korvstroganoff som Anki hade med sig till mig tihi, så söt! Efter det kollade jag när Maya och Iza red och sådär. Vid 19-tiden var vi klara och begav oss till caféterian. Där sjöng Mia, Anki, Maya och Iza för mig, sen fikade vi gott och jag fick ett stort rosa paket hihi! Det innehöll ett jättefint schabrak och en ryktväska! Tack så jättemycket!!! :D



Äpplena ingick dock inte ;)

Vi satt och pratade ett tag och planerade lite tävlingar och sånt, jag är ju "förste groom" åt ponny-barnen, då kan det vara bra med en sån där väska tyckte Mia och jag kan bara hålla med! Borstar, hovkratsar, pälsglans, putsdukar, filmkamera, hästgodis och allt ska få plats vettni! Sen är det bara att slänga den över axeln! ;)

Nu ska jag skryta lite, eller vad man ska säga. Egentligen lägger jag upp det här för att jag är förvånad och glad över hur många som sagt grattis idag haha! Minns att det inte var så här många förra året i varje fall! Har jag blivit mer social på ett år kanske?! :D I don't know, men om jag tänker efter så stämmer det kanske... :)



Liksom 129 totalt yaooo!
Anki tycker jag är tokig som svarar på alla hihi,
men jag är ju tacksam! :D Thanks everyone!!! :D

Nu är det en ny dag och det känns faktiskt helt okej att vara 25 år! Hade lite åldersnojja tidigare, men den har minsann släppt helt! :) På lördag blir det att fira med mina fina vänner! Först äta ute och sen lite (läs hysteriskt mycket) partyparty!!! :D Nu blir det att sova så jag orkar upp i morgon!

PEACE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0