Don't mind

...it's a common reaction. Eller? Jag förstår verkligen inte någonting, men det är väl bara att vänta tills du tar steget.

Dagen har varit helt okej, sov lite för mycket bara, men om jag jämför med igår så räknas det inte ens. Jag tar en dag i taget och gör allt för att kunna leva i nuet och inte stressa iväg tankarna. Första dagen idag och det har gått väldigt bra. Jag jobbar mig framåt.

Har varit i stallet och busat med min fina prinsessa. Hade med mig massa morötter och vi lekte. Hon är så jäkla söt och busig, min älskade bästa häst! <3 Satt i caféterian och hade det trevligt hela kvällen och fick med mig två matlådor hem som jag ska frysa in. Ska ta en macka och iskall mjölk nu och gosa ner mig med boken jag började läsa igår. Den är lika bra som jag trodde den skulle vara. :) Känns bra att ha den som stöd!


I morgon blir det hoppträning med min fina. Första gången sen innan jul, det ska bli superkul. :) Innan dess ska jag fixa lite grejer och jag tror det kommer gå nu om jag lyckas hålla kvar mitt positiva tänkande så mycket som möjligt.

PEACE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0