En hawaii utan skinka tack!

Det var exakt vad jag beställde på godaste och närmaste pizzerian denna eftermiddag! Satt hemma hos Jessica med henne, Carro, Michelle, Hanna och såklart söt-hundarna! Vi hade mys-söndag tiieeep! Kollade på halva livvakterna, skrattade och pratade om helgen, åt massa toffifee och kollade på baksmällan! Så sjukt rolig film, älskar den! :D


Det var inte lika mysigt att gå upp imorse när klockan ringde dock... Kom inte hem förrän vid tre inatt och hade jouren i stallet. Jag hade inte tänkt komma hem så sent, men det var ju så kewl så jag fastnade liksom! Hade en fett najs kväll igår! Känns bra att jag valde att vara social och umgås med folk från lite här och var istället för att dega hemma. Det gjorde mig gott! Känner mig riktigt glad idag faktiskt, ingen söndagsångest! :D

Det var iaf mysigt när jag väl kom till stallet, fixade allt åt min lilla söta häst och pysslade lite extra i stallet för att få det lite rent och snyggt. Sen kom bästa Anki och Iza efter några timmar och då fick jag fika och glatt sällskap tihi! Åkte hem efter att ha tagit in prinsessan och sådär. Var bara hem och bytte om och drog sen till Jessica.

Nu ska jag äta upp andra halvan av den otroligt goda pizzan och sen inta ryggläge för att citera Hanna! ;) I morgon ska jag upp i tid och uträtta mycket viktiga och roliga saker! Jag känner att motivationen börjar komma tillbaka nu! YEAH!

Hoppas ni haft en fiiiin helg!
PEACE! (and love hähähä!)

Kommentarer
Postat av: michelle

haha oj!! fixat nu;) och DU gjorde oxå fel, du länkade till din gamla blogg när du komenterade;)

2011-01-10 @ 21:36:30
URL: http://millimell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0