Free like a bird

Lyssnar på Jay Smith och sitter i soffan. Ida går fram och tillbaka över min mage och kan inte alls bestämma sig vart hon ska ligga. Tuva halvsover på soffbordet. Hur kan det vara skönt att ligga på ett stenhårt bord? Kanske borde prova det eftersom både hon och Ida verkar gilla att sova där. Snusk ligger ihopkurad på min gamla datastol, den är också rätt hård, men den är lite som en vad ska man säga, den är liksom djupare i mitten så den är nog skönt att liksom ligga i en nedbuktning.

Själv har jag legat ihopkurad i min säng all day long i princip och äntligen känner jag mig lite piggare! Fick släpa mig till stallet imorse och släppa ut hästarna och jag kan säga att jag är glad att det bara är 5 hästar i vårat stall, för herregud vad jag inte mådde bra efter den kraftansträngningen! Hyrde en film på vägen hem som jag tänkte roa mig med under dagen, men jag slocknade vid 12-tiden och sov som ett litet barn i ca 12 timmar framåt! Jag får helt enkelt se filmen imorgon. Shutter Island, jag har hört att den ska vara grym så jag hoppas på det.

Nu är klockan 03.40, och jag börjar faktiskt bli lite trött igen. Det är det sköna med att vara sjuk, man får sova hur mycket man vill. Man får spela hur mycket cityville man vill också utan att bli mobbad! Hähähä!

Hejdå

Kommentarer
Postat av: sara :D

den filmen är heelt mysko.. tro mig, det är rätt ord! xd

2011-01-06 @ 11:14:01
URL: http://youknowsara.blogg.se/
Postat av: Cecilia

hähä ftw :)

2011-01-06 @ 17:49:26
URL: http://cecilialindblom.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0