Gah!

Bajs, bara bajs på själva situationen som är mellan oss... Gah!

Ska snart sova, om jag kan somna vill säga. Råkade kanske vara uppe hela natten och pratade med Elena på msn, men så kan det gå ibland, och jävlar vad kul vi hade! Somnade vid halv åtta imorse typ och vaknade 12 timmar senare ungefär. Herregud vad utvilad man kan vara! Åkte och fixade hästen, kvällade och moffade pizza framför tv:n. Gosar med 2 av 3 katter i soffan. <3

I morgon ska jag få rida Wiona för första gången och Lotta ska få prova Lizzy, tihi. Det ska bli skoj! Åker ut i bra tid så jag hinner städa lite hemma sen på dagen. Blir att hitta på något sen på kvällen, men vad vet jag inte. Eller vet jag? ;) Mohaha!


Ska bli kul att få testa något nytt! ^^

På måndag fyller jag år, längtar som fan. Tror jag kommer få det jag vill ha av min snällaste mamma! :) Blir lite fika med henne och Jessica. Sen är det massa saker hela veckan och på lördagen blir det fezt! Jag längtar! :) Nu ska jag ta mig ett stort glas med Bravo's Tropiska Juice och njutaaaa!

PEACE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0