Gubben i lådan

Igår hade jag massa tankar och känslor som bara behövde ut. Pratade ut med Jessica och det var väldigt skönt att bara få släppa ut allt och ja tömma hjärnan på massa jobbiga tankar som trycker varje dag.

Hade pepp-talk med Elena på msn sen på kvällen och idag har jag fått bra stöd av Anki och Anna-Lotta. Och av min lilla söta häst också. Jag är så tacksam att jag har folk runt om mig som peppar mig och vill mitt bästa. Ni hjälper mig så mycket mer än vad ni anar. <3

Nu ska jag montera upp min sänglampa, sen krypa ner i min sköna varma säng och börja läsa Mera Självkänsla av Mia Törnblom. Jag hoppas att den kommer hjälpa mig ur den här vintersvackan nu!

Yesterday is history, tomorrow is a mistery and today is a gift.


Kommentarer
Postat av: jessicus

<3

2011-01-18 @ 17:21:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0