I won't cry

Haft en dålig dag, men så är det ibland. Har spenderat kvällen i soffan med min söta katt Ida som legat och gosat med mig hela tiden. Har tänkt en massa och egentligen inte kommit fram till något nytt, men det är skönt att bara få vara ensam med tankarna ibland. De åt inte upp mig denna kväll utan jag kunde tänka utan att deppa ihop.


mys-katt <3

Anki är världens bästa, jag är så sjukt glad att hon stöttar mig genom det här. All kärlek till dig!

Imorgon kommer det bli en fin dag, jag ska spendera dagen i stallet med mina älskade barn Iza och Maya, och deras underbara mammor såklart! Ska klippa bort Lizzy's tjockispäls, och bara vara. Kvällen kommer att bli bäst! Tacos och party för våran älskade Hanna. Vi ska ha så jävla kul så äre bara!!! :D Söndagen kommer nog innehålla en del tårar då vi ska säga hejdå... Och sen nästa vecka, då börjar allvaret for real! Back in business.

Sjukt sugen på att tatuera mig... Jag ska så mycket göra det när jag skaffat lite cash, vilket jag kommer att göra inom en snar framtid om jag lyckas ta tummen ur röven! Och det tänker jag tammetusan lyckas med! Hur kul är det att sitta fast i ett arsle liksom...?

I don't need you, I need you to need me.

PEACE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0