Miiiiip

Och dom säger att staden blivit
tyst och ful och öde älskling
att det kommer bli en lång kall vinter

JO TACK VI HAR MÄRKT DET!

Idag, eller nej, rättelse, i morse var det -14 grader. Burr! Här har man börjat se fram emot lite mildare dagar, lite plusgrader sådär och massa snö som har smält, men nej då. Läser på aftonbladet att 'kylan kommer tillbaka för att stanna, iskallt ända till mars' JAHA MEN VAD KUL DÅ.

Well, jag får väl köpa mig lite sommarvärme då! Eller åtminstone köpa mig någonting som får mig att se framåt och längta ännu mer än vad jag redan gör. Del 1 av Peace&Love biljetten kommer att införskaffas på fredag tjooho! :D Det kommer bli så sjukt ruskigt fett yao!!! Det är redan 9 band som jag vill se, och fler kommer det nog bli! Ge mig Kent så är jag mer än nöjd!

Jak vara hungry, va fint att det stod ungry först och jag relaterade till ungern? Hungary heter det väl, undra om man är hungry där?

Om 25 minuterrrr ska jag och mamma åka till hennes moster + man och bli bortskämda med mat, me likey very much! :D Efter det får jag skjuts till stallet och rider på pärlan min. :)

Heddå heddå, och juste imorgon ska jag äntligen hälsa på Malin och hennes numera 2 söner, bus-Kevin och lillebror Isaak!! :D


Hur söt är han inte liksom?! :D
Han kom till världen 9 januari i år!


Kommentarer
Postat av: michelle

Men ååååh!! jag vill ooxå ha barn!! haha;(

2011-01-26 @ 17:08:03
URL: http://millimell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0