Tired and sleepless

Lekte med Jessica och Hanna denna kväll. Vi satt hos mig och kuckilurade lite, pratade om det ofattbara som hänt och lite annat smått och gott. Vi fick till lite flumm också såklart, även om Hanna blev lite rädd för oss andra två... Moahaha! Jessica + Mikaela knows hove to flumm om vi sägerrrr så!

Vi tog partybilen till Clara's plaze, bröt oss in och hämtade lite nyttiga grejer till helgen. På vägen dit och därifrån såg vi en poliskrock i korsningen vid preem macken som ligger typ vid glada hästen ni som vet! Det var seriöst 2 kvaddade bilar, typ 3 polisbilar till (förutom den som var med i krocken), 2 ambulanser och 1 brandbil..! :o Läste på vlt.se sen att krocken hade inträffat ca 20.40, vi åkte förbi där typ 20.45!! Lite scary faktiskt..!


En polisbil har krockat med en personbil på Stockholmsvägen.
Fyra personer har förts till sjukhus.

Räddningstjänsten blev tvugna att klippa upp taket på personbilen
för att kunna få ut föraren och en passagerare, bägge i 60-årsåldern.
Även de båda poliserna åkte med ambulans till sjukhuset.
Enligt läkare på Centrallasarettet ska alla inblandade ha fått lindriga skador.

Olyckan skedde vid 20.40 på torsdagskvällen i korsningen mellan Stockholmsvägen och Österleden.
Polisen vill ännu inte uttala sig om någon är misstänkt för brott eller hur olyckan gick till.


Huhu!! Tänk om vi hade åkt 5-10 min tidigare och kört mitt i krocken liksom... :o

Ah iaf, efter att vi glott som turister vid afrikas savanner på olyckan åkte vi vidare till donken på Hälla. Jag fick en gammal cheeseburgare som smakade papper, bad om en ny och fick till min stora lycka pengarna tillbaka för både den och min cola haha najs! :D Efter det åkte vi hem till Jessica och kollade på L.A Gigolo. En snajsig film som hade ett bra syfte! Så kan det gå när man är en heartbreaker!



Coola killen med hängslena liksom!

Kom hem, spelade cityville och gick och la mig. Fick fett med ångest, grät lite eller ganska mycket... Var skönt att kunna smsa tills jag kände mig lugnare iaf, försökte sen sova men satte mig vid datorn efter att ha varit klarvaken i typ en timme... Sucketi! Tänker sitta här till max fem och sen ligga och blunda om jag så ska göra det tills klockan ringer!

Peace

Kommentarer
Postat av: Nikki

Vilken tur ni hade! :) Vet dock att dt var brott och ingen olycka då en bekant till mig skapade hela krocken ;P Haha

2011-01-08 @ 20:17:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0