Todelou!

Kan man skriva vad som helst i sin blogg? Mina bröst gör ont, jag tror att de tänker bli lite större, för det känns redan som att jag behöver en större bh-storlek! När slutar man växa...? Okej, de är garanterat större! Det bådar ju gott. ;)

"Dricker te i köket och snackar med din mamma"

Jag har nyss kommit hem från ett möte med min gulliga soc-tant. Eller tant är fel ord, hon är väl 35 kanske. Och åh, hon är så bra! Snacka om att det känns mycket bättre nu när vi pratat igenom en massa och jag fått veta hur jag ska gå vidare med mitt liv! Nu jäklar! ;D

Jag måste dock börja äta lite bättre tror jag? För när t.o.m hon säger att det syns att jag gått ner i vikt då är det fan illa! xD Vad sägs om att laga mat ihop med sina vänner? Någon frivillig? Ett hav av händer? ;) Det är ju så tråkigt att laga mat till sig själv! Men ja, hur som helst så får jag försöka ändra mina slarviga och onyttiga matvanor nu, det här går ju bara inte. Fast nu är det ju helg... så jag börjar på måndag! Mitt nya liv hohoho. ;)

Aaaaahhhyyyeeeee! Ikväll blir det bio med Emil och Anna-Lotta! Och kanske Jessica. Vi ska se Winter's Bone. Soooom jag längtar! Den verkar riktigt bra. :) Efter det ska jag få träffa Elenaaaaaaaaaaaa! Dejt på donken yao! Det ska bli kewl!!! :D


Imorgon smäller det mina vänner!!! Asså shiiiit va jag är taggad! xD Har taggat hela veckan! :D Det är så himla kul att så många kommer, och dessutom kommer faktiskt 2 st från andra städer för min skull! ;) Ska bara flyga hit Hanna från Tyskland också!!! Gah, i will miss you tomorrow!! Jag har inte gjort någon teckning än... (a)

Hade tänkt vara med på "kom igång hoppningen" på Hamre imorgon, men jag insåg igår att jag inte kommer hinna med allt jag ska göra innan partyt då, så jag av anmälde mig. ;p Ska hjälpa Iza att rida fram och peppa henne som planerat iaf! Så jag hinner nog titta lite efter det. :)


Världens bästa och gulligaste ponny-tjejer!! :*



Iza med Kate till vänster och Maya med Misty till höger, från en tävling på Myrby :)

Nu blir det snart att äta lite lunch, sen bege sig till stallet i kylan och rida bus-hästen! Hon hade tydligen varit jättebusig igår berättade Emelie hahaha, bocke-damp-hestis! Ska rida ut en sväng när man för en gångs skull åker ut medan det är ljust! ^^

Pussdå! :*

Kommentarer
Postat av: fenaaaaaaaa

Hahahaha trasselsudd! Mjaqaakaaalakkaa! Öh? Jovars, annars? Grissvans

2011-01-28 @ 21:11:50
Postat av: Brusella

Tävling! - Vinn ett HORSEWEAR underblanket !

http://brusella.blogg.se/2011/january/vinn-ett-horsewear-underblanket.html#comment

2011-02-01 @ 12:08:13
URL: http://brusella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0