Hääj!

Dax för ännu ett inlägg. ;)

Igår kväll kom Isabelle hit och vi knatade till Max som ligger på 5 min gångavstånd från mig hähä! Det var gott, dock kallnade min mat lite för jag var så upptagen med att berätta om allt jag varit med om. Vi hade inte träffats på flera veckor liksom!

När vi kom hem till mig så kröp vi ner i sängen och kollade på Water For Elephants. Jag har velat se den sååå länge och jag kan säga att jag blev inte det minsta besviken när det äntligen var dags! Filmen var så vacker! Den var även jättehemsk på vissa ställen och både jag och Isabelle hade tårar i ögonen flera gånger. Anyway, den fick mig att se Robert Pattison från en helt ny synvinkel och han ser ju faktiskt riktigt bra ut, med lite mer färg i ansiktet!


Jacob and Rosie :')


Jacob with Marlena

Har du inte sett den, säger jaga bara GÖR DET! Jag ger den 8,5 av 10! ^^



Well idag har jag slappat, slappat mera och till sist... slappat galet! Imorn blir det att dra ner på stan och leta efter en present till Viktooooor!

Harebrahej på er! :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0