Meeting i Storbyn, dag 3!

Tjabaaaa!

Här kommer lite uppdatering ifrån meetingets sista dag!

Vi gick upp vid 7 och var vid tävlingsplatsen en timme senare. Maya kunde banan då hon kikat på den i lördagskväll. Det var en mur på hinder nr 5 som var lite pirrigt men annars var det inga konstigheter. Ponnyn hade hållt sig ren under natten och hade inga kissfläckar alls! (Till skillnad från de bauta stora hon hade på lördagen som vi gnuggade bort med schampo och green clean i ca 20 min! Haha) Hon fick en fläta i svansen och en liten knopp i pannluggen, supersöt blev hon!

Hur det gick sen kan ni se här! ^^



Detta innebär att ekipaket Maya & Misty har ridit nolla i alla klasser, alla dagar, hela helgen! Hur bra är inte det då?! Jag är sååå stolt över dig Maya, du är så otroligt duktig! Sen har vi fått beröm att Misty är "den vitaste ponnyn" av många på tävlingen hihi. ^^

Efter tävlingen hade jag lovat att bada med Maya. Det blåste som bara den och var iskallt så jag doppade bara halva kroppen medan hon simmade runt! Sen bar det av hemåt med all packning och ponnyskrutt. Vi tankade på våra magar med mat från Max och sen lämnade vi Maya i stallet med Iza.

Skönt att vara hemma! Borta bra, men hemma bäst som man brukar säga och det stämmer verkligen. Har haft en jätterolig helg med er Mia, Maya och Misty! Är så glad att jag får följa med och ha roligt med er. :D

Bloggar lite imorn, sen åker jag iväg på tisdag och är borta till på söndag!
Pöss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0