Mohuhihihi!

Imorn ba draaaaaaaaaar vi!! Åh herregud vad jag är TAGGAD alltså! Det liksom pirrar i hela kroppen av förväntan! :D Bussen går 13.50 från enköping och 16.00 är vi framme i Karlskoga! Iiiih! Jag hoppas det blir en rolig vecka!! Vädret ska iaf vara underbart enligt SMHI, så hoppas på det nu!

Paramore, Ke$ha, Maskinen, Mohombi, Håkan Hellström och en jävla massa andra! LET'S ROCK!! ;D

Ha det så kul i tråk-vässan moahaha! Eller ja, ha det så äckligt på power meet! ;) Hörs på söndag! ;*

Kommentarer
Postat av: jessicus

Ååååh, ha det så kul nu älskling!!! Och rocka som fan från mig, okejjj?!!! :D Jag är lite avis faktiskt. Hade inte varit helt fel att varit hemma och följt med... fast hade nog velat vara hemma på power meet också! That's my thing you knooow ;) Mennee.. jag har det nog rätt bra här på Mallis också! Ska till Magaluf i helgen tex ;) höhöö! Pözzz, miss you sis <3

2011-07-05 @ 22:10:28
Postat av: ' Saveu ♥ - Fobi, Livet, Musik

paramore <3!!

2011-07-10 @ 17:03:26
URL: http://saveu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0