Putte i parken, del 1!

Tjooflöjt! Nu är jag hemma och utvilad..? Iaf tillräckligt utvilad för att orka skriva om de första två dagarna på festivalen! :D Jag har väldigt mycket att berätta om, och det kommer inte ens gå att berätta allt! Det måste liksom upplevas! Det kommer vara fina minnen för resten av livet! Jag har haft bästa veckan i mitt liv, helt klart! :')

Jag och Sandra åkte från Enköping på tisdagen vid 14-tiden, redan där träffade vi Viktor och Amanda som blev våra vänner under hela festivalen! Underbara människor! Vi slog upp våra tält mitt emot varann när vi kom fram och sen gittade jag och Viktor till Systemet. Vi kom dit 5 min innan det stängde, fett! ;) Vi feztade med våra galna grannar som hade med sig största baslådan med 6 högtalare! GALET MED PARTY!! ;) Jag däckade dock vid halv ett typ, var så trött haha!


"lilla" baslådan haha så jävla fett! :D
Foto: Emilia Lilljebjörn



Sandra & Erik! ;D 
Foto: Emilia Lilljebjörn



Söt Mikeli (a)
Foto: Emilia Lilljebjörn

onsdagen vaknade jag runt 8 för det gick inte att andas i tältet!! Det var stekande sol hela dagen och alla låg och solade! :D Jag och Sandra drog till info-möte för alla funktionärer vid 11 och det höll på i ca 2 timmar. Vi fick våra arbetspass och en påse med lite coola grejer som t-shirt, handskar, kondom, festivalhäfte och vattenflaska. ;) Vi blev överlyckliga över att vi inte skulle jobba förrän på torsdagen då alla hade trott att vårat första pass var på onsdagen. KLADA!

Ignorera mitt snygga face ;) Sandra, Jag, Amanda & Viktor! <3

Det blev donken efteråt och sen började vi dricka på campingen med resten av fölket! Drog till festival-området vid 20-tiden och väntade in Paramore!! Träffade Natalie och köpte kläder i MONKI-tältet. 1 t-shirt + 1 linne för 40 kr! :D När vi sen står vid scenen så kollar jag bakom oss och där står ett bekant ansikte. Tar ett tag innan jag kommer på vem, sen slog det mig; Elin Blom från Idol! Gick fram efter konserten och bad om en bild höhö! (a)

Hur som helst, Paramore's konsert var det grymmaste jag varit med om tror jag!! Stod längst fram och det var ös från första till sista låt! Det bästa var att jag gjorde ett hjärta med fingrarna och HAYLEY SÅG MIG!! Hon tittade rakt in i mina ögon och vinkade åt mig! LYCKLIG TJEJ!! :D Sen när dem spelade sista låten; Misery Business så fick en tjej ur publiken komma upp på scenen och sjunga med Hayley! Hur coolt som helst! Alla var helt galna och shit va lycklig hon var!

SNYGGASTE EVER AAAH!!! Foto: Emilia Lilljebjörn


<3! 
Foto: Emilia Lilljebjörn

Efter det var hela området kära i Daniel Adams-Ray och när han sjöng Gubben i lådan så var det allsång.nu, sjukt mysigt!! :') Sen var det dags för Ke$ha som alla verkade vilja se! Men besvikelsen över att hon sjöng playback var stor..! Riktigt dåligt! Dock var själva showen grym, alltid något. ;)


Foto: Emilia Lilljebjörn

När vi kom tillbaka var allt i Viktor & Amandas tält helt blött! Det visade sig senare att deras tält stod på en sprinkler HAHAHAHAHA så jävla bäst! Lite dumt att det tydligen var ett gammalt system och det inte gick att stänga av! Men vi festade vidare ändå på campingen och spårade totalt vid 2-tiden!

Jag, Viktor, Amanda och Johanna satt och skulle ladda våra mobiler nere vid duscharna och kan bara säga JÄVLA BRUD SOM SKULLE LADDA FULLT NÄR 4 ANDRA VÄNTAR OCH DET FINNS 1 UTTAG! Hahaha, fyfan va vi var dryga! "Just not baby when it comes to you" med mikeli-brytning! ;) Däckade i tältet vid 5-tiden och sov ända till 11 på torsdagen! :D

I del 2 skriver jag om torsdag och fredag! ^^
Cheers!

Kommentarer
Postat av: Sofie

Du är lyckligt lottad! Jag vill också!!!! :D

2011-07-13 @ 00:26:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0