Team Building

Dags att blogga lite igen rååå, berätta om mitt schpännande liv för er! Kan säga att min veckoplanering blev lite ändrad. Fikan och spelkvällen i tisdags blev utbytt mot en för lång powernap (är fortfarande iriiterad på mig själv) och massa lek med mina älskade barn!

Blev upphämtad av Anki, Charlie, Iza och Maya på tisdagskvällen. Vi begav oss mot Citygross för att handla lite gott. Sötaste tjejerna gick och höll mig i händerna :') <3 Massa mat, snacks och ett par ridhanskar åt Iza blev det. Anki lagade mycket god tacos som vi sedan åt med glädje! Fick även i mig lite rödvin som faktiskt var gott, hör och häpna!


Sötaste!! <3

Vi åt chips, glass och drack massa cola till "efterätt". Innan sovdags hann vi ses 2 avsnitt av Solsidan säsong 2 som jag hade med mig. Jag kunde inte sova i det kalla sovrummet som dessutom brummade av den jäkla AC-maskinen som prompt skulle vara igång. Det räckte inte med takfläkt, liten fläkt och öppet fönster tydligen. xD Så jag bytte till Iza's lilla säng och somnade till slut.

Gick upp vid ett, tjejerna var redan uppe och studsade sen länge hehe. Vi åt lunch och sedan cyklade vi iväg de 1,4 milen i motvind ända till stallet. Det var otroligt jobbigt, men vi klarade det! ;)


Nästa gång tar jag båt!

Fixade allt åt Lizzy&Wiona, tog in hästarna och sen kom Michelle. Vi red ut på varsinn häst och till min lycka var Wiona trött och höll inte på med sina hopp! Tur det annars hade jag nog fått damp hähä. Det var en mysig runda i solen. :)

Flörtade till mig skjuts hem av Marie (Jessicas mamma) som jag sen skulle på spelkväll hos! Vi åt varma mackor och spelade Settlers. Jag fick lite introduktionshjälp eftersom det var första gången jag spelade. Strategispel ftw!


Jag lyckades vinna över både henne och Henrik! Wiie, glad tjej! ;) Käkade godis och kramade på hundarna tills ögonen nästan ramlade ihop... Begav mig hemåt och somnade i min egna säng, like a boss!

Vaknade utvilad 8.32 idag och ska titta på minnesstunden på Norge's tv kanal klockan 13. Annars har barnkanalen gått varm imorse, för den som är intresserad! ;)

Ska ut till stallet senare och innan det handla spån, foder och myggspray med mami!
Pöss!

Kommentarer
Postat av: jessicus

motionerarN huuuh! ;o och du kan ju bara fetingglömma att du kommer vinna över mig i settlers! pffft... säger jag bara ;) and good luck! (fan vad bitter jag kommer vara om du gör det!)

2011-07-30 @ 00:27:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0