Don't you ever wonder how we survive

Natten har varit lång och fruktansvärd. Musiken fyllde mina öron medans jag snyftade mig till sömns efter att ha legat vaken alltför länge och funderat på alla de val jag gör varje dag i livet. Jag kom fram till saker som jag inte vill erkänna för mig själv. Insikt kallas det kanske?

Framför mig har jag ett val, ett beslut som jag måste fatta för att kunna gå vidare och må bättre. Jag har hört er säga det så många gånger, men jag glömmer det nästan alltid. Jag måste börja tänka på mig själv och vad jag mår bäst utav!

How do I get away
When you're begging me to stay?
What do you need me to say?
You're anything but ordinary
What do you want me to do?
I've given it all to you
I wish you would return the favor

Pissväder är det ute också, great... Det blir ingen grillning idag med andra ord. Me don't like rain! Inte när man måste åka ut och fixa med hästen i varje fall. Skulle vilja stanna inne resten av dagen och ligga i soffan, glo på film och klappa på mina älskade gostussar! De gillar soffan lika mycket som mig ju... :*

Igår köpte jag i varje fall lite grejer till festivalen. Jag ska börja räkna ner dagarna, längtar så otroligt mycket! Vill bara skrika ut alla mina känslor och börja ett nytt liv, ett liv där jag fokuserar på mig själv och inte vad alla andra mår bra av!

Jaja, nog med depp-text. Nu ska jag byta om och sen ta bussen till stallet för att plocka in några blöta små hästar. Ska mysa sönder med min fina häst. <3

Ingen puss, jag är inte på humör!

Kommentarer
Postat av: michelle

<3

2011-06-18 @ 10:11:09
URL: http://millimell.blogg.se/
Postat av: Sara- Hamreryttarna

sv: hihihihi (a) jaa.. faktiskt en av mina drömmar att få rida där :(

2011-06-19 @ 00:04:51
URL: http://hamreryttarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0