God kväll

Jag är en ganska så snäll flicka ibland! Nu ikväll har jag ägnat 2 timmar med att fixa en blogg, designa den och göra en header till den. Nu har även Maya skaffat blogg! Hon vill ju såklart inte vara sämre än oss andra tuffingar. ;) Hon vet inte riktigt hur den ser ut än, men jag hoppas hon blir glad när hon ser det slutgiltiga resultatet imorgon. Ni hittar hennes blogg HÄR!


Så galet söta <3

I stallet var det supermys. Jag borstade och myste med prinsessan som fick massa morötter och pussar! Sen fick hon gå lös och beta lite medan jag fixade mat och sånt. Varje gång jag ropade på henne så vände hon sig och tittade på mig, så sööööt! T.o.m när jag var borta vid ridskolans hö så kikade hon på mig mellan träden! Åh, jag älskar dig så sjukt mycket Lizzy!

Imorn blir det inte så mycket hästeri, lite mer partey partey står på menyn! ;)
Pöss!

Kommentarer
Postat av: Matilda

gud vad fin och gullig hennes blogg blev (a)

2011-06-22 @ 19:12:28
URL: http://ponyhopparn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0