High on life!

Jag känner mig galet pepp på livet för tillfället! :D Det känns äntligen som att jag har saker att se fram emot nu under sommaren, vilket är vääääldigt trevligt med tanke på att jag inte hade något planerat för typ 2 dagar sen! 


Hähääää, me gustaaaaa! Och ja, jag älskar meme's. För er som inte fattar vad jag pratar om; Meme's = såna här ful/söta ansikten som beskriver olika känslor. ;) Me Gusta = GALET NÖJD tiiiep! Det finns ju ett antal serier on tha internet med såna fina små ansikten!

Men jaja, det där var lite off topic såattsäga! Vad ser jag då fram emot? Först och främst ser jag fram emot tegelstallets grillkväll på fredag hihi! Sen ska nog jag med Lizziie och Isabelle med Quandaaa hoppa lite på lördag! Och sen dååå, på måndag kommer våran fina tyska vän HANNA CARLBOM HEEEEEEEEEEEEM!!! AAAAAH! :D Så nästa vecka kommer vi typ fezta galet huuuh?! ;) Utgång på onsdagen iaf och så får man väl se vad midsommar bjuder på för sköj!

Sen drar typ hela Vässan till P&L och kvar blir jag.. ;) Tänkte lattja runt på Cityfestivalen på torsdagen, sen på fredagen den 1 juli dåvah, då är jag hästskötarN och åker med Team Misty till Storbyn på ponnymeeting! Bo i stuga och ha det mys med min lilla extrafamilj hihi! :D Kommer hem på söndagennnnn och sen är jag hemma en och en halv dag, för på tisdagen därpå tänkte jag dra på festival bah! ;) HUHUHUHU PEPP PEPP PEPP!!! :D

Sen har jag resten av juli och augusti oplanerad, så då kan ni få umgås med mig! ;) Nej, mennnn vi får se om man kanske drar till Pride, beror väl på hur mkt cash jag har kvar efter det här, typ inget... x)

Nu tänker jag borsta tänderna! Sen kanske sola lite om solen vill hålla sig framme?!
Pussifnuss!

Kommentarer
Postat av: fena

men fuuuusk! Fan va kul ju! :D wiiiiiee :D

2011-06-15 @ 20:01:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0