Kan man vara mer nöjd?

Tror inte det vaaaah! Pay n' Jump i Köping idag dårah! Och alltså underbara, älskade Lizzy! Vi kom runt både 60 cm och 70 cm utan ett endaste fel!! Jag är lite i chock tror jag. ;) Det var så enkelt allting, jag hittade fokus direkt när vi kom in på banan, all nervositet liksom försvann och det var bara jag och Lizzy i min hjärna. Känslan var där om ni fattar?! ;D

Jag behövde inte tvinga henne att hoppa utan hon var så glad och snäll och bara följde mina hjälper, bästaaa! ^^ Det som gör mig lite extra stolt är att det var fina blanka tävlingsbommar och ett riktigt tittigt hinder med stora solrosor på både hinderstöden och infångarna!

Här får ni se filmen från 70 cm hihi!


Orkade inte lägga till någon musik, ni får stå ut! ;)

Tusen tack till snällaste Mia och Maya som var chaufför och hästskötare, jag är så himla glad och tacksam över att ni ställer upp så ni anar inte! :) Nu kommer jag nog sova lika gott som lilla Lizzy inatt! Är helt slut, ska ta en dusch och sen krypa ner i sängen.

Pussigull!

Kommentarer
Postat av: jossan - hamreryttarna

ååh va roligt!:D

såg kanoners ut ju!:D

2011-06-01 @ 23:40:12
URL: http://hamreryttarna.blogg.se/
Postat av: Malin

SV: De är inte swarovski men kavlitén är mycket bra. Klara och fina i färgen och blänker mycket! :)

Med swarovski stenar blir det en helt annan prisbild.

2011-06-02 @ 00:05:27
URL: http://kyro.blogg.se/
Postat av: Malin

SV: Du är så välkommen :)

2011-06-02 @ 08:49:55
URL: http://kyro.blogg.se/
Postat av: fena

Så jävla duktiga att jag blir helt varm i hjärtat! <3

2011-06-03 @ 17:00:29
Postat av: Mia och Maya

Vi är sååå stolta över dig och Lizzy - ni var super duktiga! Nu hoppas vi att det går lika bra i Köping på söndag för Hamres alla duktiga ponnyryttare. Men med dig som coach för Maya kommer det att gå galant.

2011-06-06 @ 20:58:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0