Ooops!

Heheheeej!

Jag har inte bloggat på ett tag, har inte haft tid alls! Men nu ska jag berätta om mina underbara dagar för er hihi!

På midsommarafton blev jag tyvärr sjuk och stannade hemma, firade med mat från Max och min tv hähä. Det var faktiskt helt okej, min kropp pallade inte annat än att ta det chill! Tog det lugnt i lördags och var hemma hela dagen och kvällen. Sov mest för att jag skulle bli lite friskare.

I söndags tog jag hand om både Wiona och Lizzy, så det blev ett par timmar i stallet! Red ut på Wiona och hon busade ganska mycket med mig. ;) Lizzy fick gå en skrittrunda ute, chill deluxe. På kvällen lekte jag lite med Jessica, vi åt på Max och bara umgicks. Nu träffar jag inte henne förrän hon kommer hem i augusti igen..! Will miss you my darliiiing! <3


Bild från sommaren 09, forever in our heart! ;)



I måndags var det en sån där dag som man alltid kommer minnas! Ni vet när allt bara blir perfekt utan att man anstränger sig för att det ska bli det. När man har kul hela tiden och bara njuter av livet! :')

Det började med att jag hade morgonfodringen i stallet, det var sjukt varmt så när jag kom hem smsade jag runt och frågade om någon ville hänga med till framnäs. Jag åkte dit med Isabelle, Matilda och Ellen. Vi stekte i solen någon timme, men det var alldeles för kallt i vattnet för att bada! När det var dags för lunch cyklade vi till Kajens Café och åt fett god sallad! Jag och Matilda delade och tro mig, man blev ändå mätt. :o

Sen cyklade jag, Isabelle och Matilda till stallet. Först ville vi inte rida för det var så sjuuukt varmt, men sen kom vi på världens bästa idé! Vi red nämligen till björnöbron och badade med hästarna!! Det var sååå himla mysigt, har aldrig gjort det förut! :D Iza och Maya hängde med och Anki kom och tog kort på oss. :)


TOTAL LYCKA OCH HARMONI, ÄLSKAR DIG BABY!


Isabelle & Quanda, Jag & Lizzy :)

Vill se en bildbomd från badet med alla hästarna?! Kommentera i såfall :)

Som ni ser har vi bikini på oss på andra bilden, så vi badade sen utan hästarna och doppade oss. Det var jätteskönt i vattnet faktiskt! På framnäs var det ju jättekallt, men här var det mycket varmare. :)

Vi red tillbaka till stallet och fixade hästarna, sen cyklade jag, Matilda, Iza och Maya till Maxi och handlade mat, godis och chips. Sen cyklade vi hem till Matilda och åt och badade i deras pool! Det var lite kallt så jag var bara i en kort stund. Men ni kan ju gissa vilka två som äääälskade att plaska omkring i vattnet?! ;)


Världens sötaste! :)
Foto: Matilda Gren



Bus! :D
Foto: Matilda Gren


Älskar bilden!
Foto: Matidla Gren

Efter badet spelade vi guitar hero, hoppade studsmatta och lekte med deras 3 hundar. De har agilityhinder i trädgården som vi hoppade runt på.

Förstår ni vilket fantastisk dag det var eller?! :D
Tack för dagen tjejer, kommer alltid ha den här dagen i mitt hjärta! :) <3

När jag kom hem tog jag en skön dusch, man var ju ganska svettig om vi säger så! Sen cyklade jag ner till Isabull. Vi åt donken och sen crashade vi i sängen. Dagen därpå (igår alltså) hjälpte jag henne att flytta ur det som var kvar i hennes gamla lägenhet. Det var jobbigt då jag blev fett förkyld under natten! :( Men med några ipren så fick det gå! Vi var klara runt lunch, då åt vi på Spicy Hot. Väldigt bra belöning!! Efter det drog hon till jobbet och jag hem och vilade ett tag var helt slut..!

Åkte till stallet på kvällen och gosade med min fina pärla. Hon fick vila då det fortfarande var stekhett och jag var jätteförkyld och trött. Somnade skönt sen och idag har jag sovit och bara tagit det lugnt hela dagen. Nu verkar min förkylning vara nästan borta iaf!

Imorn blir det att fixa en massa inför festivalen nästa vecka. Dessutom ska jag hinna tvätta, ta hand om Lizzy och pussa på henne och dra ner på Cityfestivalen. :) På fredag åker jag på meeting så det blir nog inte så mycket uppdatering de närmsta dagarna! Hoppas ni klarar er. ;)

Ha det gött i sommarvärmen! :)

 


Kommentarer
Postat av: Amanda

Jag vill se en bilddbomb!!!

2011-06-30 @ 12:13:49
URL: http://www.dressyrplutten.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0