Sommar huh!

Nu är det veeerkligen sommar alltså! Herregud vad varmt det är, men jag älskar det! Visst man klagar lite över att man svettas, men det är ju så, människan är aldrig nöjd. ;) Idag har jag iaf njutit av vädret en del. Min finaste vän Jessica kom och muntrade upp mig efter att hon slutat jobbet, så vi planerade kvällen lite smått. Jag tog en dusch och hon var hemma och åt och duschade. ;) Sen åkte vi förbi donken så jag kunde få lite mat i mig. Efter det gled vi förbi Hamre och jag fixade åt min söta häst som fortfarande var helt svettig efter att ha gått i hagen. :o

När vi var klara där åkte vi ner på stan och kikade in Isabelle's nya lägenhet, och alltså fett najs!! Jag kommer så mycket våldgästa henne ännu mer nu! ;) Vi tog URK:en (jessica's bil heter så hähä) till Djäkneberget och grillade sojakorvar tillsammans med Victoria, Ricky och lille Puddingen! Det var tokmysigt verkligen. ^^ När solen gick ner blev det lite kallt så vi åkte tillbaka till the fänzi apartment. Där blev vi spådda av Victoria och jag fick bara bra kort och massa bra ord! Min framtid ser ljus ut och massa sånt där bra! Bara jag lägger manken till lite så kommer livet bli rättvist mot mig! Jag blev fett glad hihi! ;D

Nu tänker jag faktiskt sova snart, men först...! Bjuder på en otroligt snygg bild från i fredags. ;)


Snygg cheey @ Taormina! ;)

Imorgon ska jag försöka hitta en studentpresent åt min fina vän Elena som faktiskt springer ut på fredag!! Aaaaah, galet, helt galet! ;D Men sängen var det! Sååå, pussigull vah!

Kommentarer
Postat av: jessicus

puss på dagen(eller ja, kvällen;)) och puss på dig min vän! <3

2011-06-06 @ 23:48:11
Postat av: michelle

<3

2011-06-07 @ 07:36:44
URL: http://millimell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0