This is not a test

Cyklade till stallet för regnet hade slutat, skönt! Det kom fram lite kvällssol och jag red ut med min pärla på en barbackatur i skritt. Det är helt fantastiskt egentligen, hur känslorna inuti mig kan ändras när jag skrittat på min häst i ca 5 minuter. Från panikslagen, stressad och ledsen till ganska harmonisk och lite gladare. Häst är verkligen bäst! <3

Cyklade hem, blev jättesvettig så tog en dusch. Sen ringde Simone och vi pratade i typ 1,5 timme. Det var jättekul! Vi har inte pratat på hur länge som helst, är så glad att du ringde min vän! :) Jag ska nog fixa den där festen åt dig oxå hehe! ;)

Är väldigt stolt över vad jag gjort idag, bra där mikeli! Om en halvtimme är det Criminal Minds på femman, just love it! Sen blir det antingen en film eller så fortsätter jag läsa Asyl av Liza Marklund som jag började med i helgen.


Världens mysigaste lilla Tuva! :*

Over and Out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0