Aloha!

2:a blogginlägget för idag, jag satsar stort vettni. Idag har jag varit på stan och shoppat lite, så jag tänkte att ja, nu ska jag göra precis som alla andra i bloggvärlden! Här är dagens inköp tiiiiieeeep! Under varje bild skriver jag självklart vad det är för klädesplagg, ifall ni skulle missa det... varifrån jag köpt det, så ni vet vart ni ska gå för att vara lika snygg som mig. Och såklart priset, så ni vet hur jävla stenrik jag faktiskt är!

T-shirt Gina Tricot 99 kr

Linne med korp! <3 Carlings 149 kr

T-shirt Carlings 199 kr

Solskyddsfaktor Apoteket 135 kr

Vad frän jag känner mig nu alltså! Fast näää. Eller? ;) Mohuhihihihi! Jag köpte även en fin liten, eller okej ganska stor present till ElenaFenaaaa! Men det kan jag ju liksom inte flasha med i bloggen hur som helst heller!

Jag cyklade till stallet i fetaste motvinden, svettig cheey... Jag red ut på min svettiga häst och blev ännu svettigare. Svampade av hästen och cyklade sen hem och blev ÄNNU svettigare. Trodde inte det gick liksom. Tog kallaste duschen, så sjuuuukt skönt! Tack till den som uppfann duschen! <3

Åt pannkakor, glassade med Jessica på donken för den som är intresserad av oviktig fakta hihihohohoho! Nu tänker jag däcka i min säng! Hoppas på lite kyligare väder imorn, för jag ska tvätta och det blir så äckligt varmt i tvättstugan...

Pussigull dåe!

Kommentarer
Postat av: michelle

ska köpa allting för jag önskar att jag va duuu mikaela! vad har du gjort idag? ska vi följa varanadra på bloglovin? fin blogg! vad tycker du om min? åååh va söt tröja! jag älskar din blogg! änd såw on..;)

2011-06-08 @ 09:10:15
URL: http://millimell.blogg.se/
Postat av: jessicus

uuuh, jag gillar den där andra tröjan från carlings huuuh ;;

2011-06-08 @ 13:08:16
Postat av: Jojjo

Den andra<3



sv: I e-postfältet!

2011-06-12 @ 20:25:06
URL: http://chickenshit.blogg.se/
Postat av: jossan - hamreryttarna

sv; ååh va glad jag blir, tack så jätte jätte mycket!:D:D

2011-06-12 @ 22:12:25
URL: http://hamreryttarna.blogg.se/
Postat av: Josäfin :>

Diggar linnet :D

2011-06-12 @ 22:14:22
URL: http://jossanamigo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0