Populaaaarrrr

Maha! Jag har dissat melodifestivalen i så många år, men jag valde att gå hem till min mamma och glo på finalen ikväll, och hej och hå det var ju faktiskt en hel del bra låtar med! Jag tyckte att rätt låt vann, men jag tror inte den har någon chans i Eurovision. Men det tror jag inte att någon annan av de svenska låtarna har i varje fall så whatever liksom haha!

Eric Saade; ser ut som en bög, låter som Justin Bieber, fjortis-artist o.s.v är vad man läser på facebook. Men jag skäms inte! Jag röstade 2 ggr på honom, rawr! Jag tyckte låten var svängig för tusan! ;D

Min mamma är så söööt! Hon frågade mig helt random; Hur skriver man å, ä och ö på mobilen? Jag; Vaaa? Har du provat att skriva sms mamma?! Hon; Jaaa.. (a) Aaahh! Jag blev typ fett stolt och visade såklart hur man gjorde. Sen skickade hon sitt första sms i hela sitt snart 57 åriga liv till lilla mig! ;D



Dagen har varit awesome! Var i stallet från 8-14. Fodrade och släppte ut hästarna, kollade på Maya & Iza när de dressyrtränade för Karin. Smörjde tränset, sadelgjorden och chapsen samtidigt. ^^ Smörjde sadeln i stallet medans barnen fixade iordning ponnysarna. Sen lunchade jag alla hästarna.

Efter det chillade jag, barnen och mammorna i Cafeterian hihi. Fikade lite och sådär. Sen gick vi till Ridsportaffären och jag handlade saker för mitt presentkort. Fick med mig; pälsglans, läderbalsam, en borste, en mankam och hästgodiiiis! :) Mycket behövande!

fjortis-emo-gulligull-bild ;*

Gosade sen med min sötnos i hagen. Det var sol och varmt och vi bara njöt i solen! Åkte hem med Anki & Iza vid tvååå. Då typ halvdog jag i min soffaaa! Sen myskväll hos mami då och när jag kom hem tvättade jag mina skydd tills imorn. Hähä, vi kommer glänsa! (Ja, det är bara en träning men det är ju kul att va snygg liksom!) Jag tänkte försöka att sitta kvar på hästryggen imorn, får se hur det går! ;)

Time to sleep now! Pöss! ;*

Kommentarer
Postat av: Sara- Hamreryttarna

GAAAH Eric Saade är den snyggaste som finns! :O :G

2011-03-12 @ 23:48:47
URL: http://hamreryttarna.blogg.se/
Postat av: Sara- Hamreryttarna

sv: väl.. han ser VÄLDIGT bra ut (a)

ja.. fast hejade på Danny mest :(

2011-03-13 @ 00:37:13
URL: http://hamreryttarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0