Sa någon blogga?!

Ja, men tydligen! ;) Känn dig träffad din skumma lilla godisbjörn! (eeh, för så tjock är hon ju? ja kanske, med tanke på godispåsen för 63 kronor... herregud!)

Så wazzup då?t! Ehm.. Jag har varit sjukeli, därav dålig uppdatering. Sen så har jag inte orkat bry mig om att blogga heller, how busigt liksom! ;) Mennnne, i lördags var jag iväg till Fagersta (oooh, hon reser minsann runt i landet!) Där var jag hästskötare/mentalt stöd/peppare osv åt Maya & Misty och mamma Mia som var lite för nervös ibland hehe. ;) Det var superkul och jag slänger upp en film så ni får se hur duktiga dem va!



De startade LC också och allt gick verkligen hur bra som helst till sista hindret i grunden. De fick en slalom-väg och Misty la till ett stopp och Maya föll av. Hon blev jätteledsen såklart, men det gick över efter en stund. Och det verkar som att hon är inställd på att träna, träna och träna och vänta lite med att hoppa LC tills hon känner sig säkrare igen. Det gör hon helt rätt i tycker jag. För det kommer snart gå lika lekande lätt där som på LD-höjd! :*

Vad har jag mer gjort? Ehm... Slappat och typ försökt bli frisk, vilket jag verkar ha lyckats rätt bra med! :D Har spenderat massor med tid hos min lilla grisvalp Isabelle. Hjälpt henne att städa, kollat på massa Lword och bara varit. Det har varit tok-mysigt. :*

Idag har jag börjat med min stora vårstädning. Jag har skrivit en låååång lista på allt jag ska städa och en del annat som ska göras och har idag bockat av 4 av 16 punkter! Kommer att kunna bocka av 1 till innan dagen är över. (Ja, jag är stolt! Rawr!)

Jag kom precis på att jag glömde min Spicy-mat hemma hos Isabelle som blev över igår... Damn it! ;( Well, då kan jag ju äta den imorn då. Frågan är vad tusan jag ska göra för mat till idag dåe...?! Ahja, det löser sig! Nu har ni fått en liten update iaf. ;) Kan jag få lyssna vidare på Volbeat nu tack! (som faktiskt ÄR bra, Elena!) Hihi.

"Jag står och äter en bajsmacka och du säger ingenting?!"
Älskar solsidan och nu säger jag tack för meeeeej!

Kommentarer
Postat av: Isabull

HA! Du kan fatta att jag kommer äta upp din spicy-mat!

2011-03-09 @ 15:09:15
Postat av: elejna!

ahmen va bra då att du uppdaterat fan! haha jag orkar inte att jag sitter och skrattar för mig själv åt ditt inlägg ;D

fan va du är duktig som gör värsta listan å grejer! kanske vore nåt för mig med? hmm.. tåls att tänka på!

och vafan JAG kan äta upp din spicymat!

puschhh å schmeeek lingonlek!:*

2011-03-09 @ 23:50:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0