Svävar på moln!

Jag kan bara le! Jag har varit glad ända sedan jag och Lizzy tränade för Tina i förmiddags. Den där Tina alltså, hon har förmågan att få mig helt ko-lugn från början till slut och våga rida an hinder som är högre än 80 cm. Och det, mina vänner, det är talang! För jag är så sjukt feg.

Lizzy var ett brunstigt, jobbigt, trilskande sto i början. Men likt historien om den fula ankungen, förvandlades hon under vårat ridpass mer och mer till en glad, bjudande, modig och helt underbar liten prinsessa! Jag låter nu denna film tala för sig. (Och ja, jag vet att jag måste bli bättre med att sträcka på mig! Och ja, jag sitter med handbromsen i för mycket på vissa hinder, men ja.. det andra är ju helt okej haha!)



Älskar min häst som hoppar så fint fastän jag inte ger henne de bästa förutsättningarna!

Efter stallet, som jag blev kvar i ända till fyra på eftermiddagen, tog jag en liten promenad hem till familjen Gren. Jag och David pluggade engelska i en timme och han har verkligen redan gjort framsteg! Jag blir så stolt hihi. ^^ Fick sen världens godaste middag, flygande jacob M M M!!! Tusen tack söta ni!

Slutsats; Jag har verkligen haft en toppenhelg! Är inte utvilad för fem öre dock, så det är tur att jag får sova imorn! :D Puss på errrrr! :*

Kommentarer
Postat av: Emelie

Weeei vad duktiga ni är :D

2011-03-13 @ 23:39:43
Postat av: Sara- Hamreryttarna

Vad duktiga ni är :D Ser ju lekande lätt ut, fint :)

2011-03-14 @ 19:28:59
URL: http://hamreryttarna.blogg.se/
Postat av: a l e x a n d r a - Hamreryttarna

sv; men visst e dom :D!

2011-03-14 @ 21:37:28
URL: http://hamreryttarna.blogg.se/
Postat av: Sara- Hamreryttarna

sv: ja, va roligt :D

2011-03-14 @ 22:11:37
URL: http://hamreryttarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0